لذا توصیه ما به فرمانداران محترم این است حتی در صورت درستی شایعات تا لحظه آخر فعالیت خود را ادامه داده و این موضوع تأثیری در روند خدمت آن‌ها نداشته باشد
کد خبر: ۱۱۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳ 26 October 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:هر مدیری یک روز می‌آید و روز دیگر ناگزیر باید برود اما هدف از همه آمدن و رفتن‌ها باید تنها خدمت به مردم باشد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فتاح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همواره شایعاتی مبنی بر تغییر مدیران کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید بدون توجه به این شایعات خدمت کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از میان این شایعات ممکن است یک یا دو شایعه درست از آب دربیاید که تغییر مدیران هم طبیعی است اتفاق بیفتد و نباید در روحیه خدمت و تلاش مدیران تأثیری داشته باشد.
محمدی افزود: لذا توصیه ما به فرمانداران محترم این است حتی در صورت درستی شایعات تا لحظه آخر فعالیت خود را ادامه داده و این موضوع تأثیری در روند خدمت آن‌ها نداشته باشد.
وی با بیان اینکه هر مدیری یک روز می‌آید و روز دیگر ناگزیر باید برود اما هدف از همه آمدن و رفتن‌ها باید تنها خدمت به مردم باشد، گفت: بازدیدهای لازم را از همه مراکز برگزاری انتخابات در استان داشته‌ایم و شعب اخذ رأی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و پیشنهادات اصلاحی در خصوص تعداد شعب اخذ رأی هم داده‌ایم.
محمدی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات امری مهم است که باید به بهترین نحو برگزار شود و از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر آن در استان هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه مرکز استان به دلیل گستردگی و جمعیت زیاد احتمال افزایش شعب اخذ رأی وجود دارد، بیان کرد: کمبودها را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم تا بتوانیم با در نظر گرفتن همه جوانب انتخاباتی خوب در استان و بدون کمترین مشکل برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار