نماینده ولی‌فقیه به موانع پیش‌روی بخش تولید اشاره و بر رفع این موانع تاکید کرد.
کد خبر: ۸۴۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ 06 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی که به دستور کار شعار  سال اختصاص داشت، گفت: اقتصاد موضوع مهمی است و در ابعاد ‌مختلف وابسته به آن هستیم اما فرهنگ کار و کارآفرینی نیز باید مدنظر باشد.
نماینده ولی‌فقیه با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص تولید گفت: رهبری چند سالی است که بر مسئله اقتصاد و تولید تاکید دارند و امسال هم  به موضوع جهش تولید پرداختند.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای زمین‌گیر کردن اقتصاد گفت: دشمن می‌داند اگر از نظر اقتصادی ناتوان شویم نمی‌توانیم در ابعاد مختلف رشد کنیم لذا در تلاش برای ضربه زدن به این حوزه است.
آیت‌الله حسینی بر رفع موانع پیش‌روی تولید تاکید کرد و گفت: باید موانع تولید برداشته شود که بخشی با کار فرهنگی رفع می‌شود، البته گاهی موانع تولید اداری است و عده‌ای در این راه مانع‌ تراشی می‌کنند.
امام جمعه یاسوج عنوان کرد: سال‌های گذشته کسانی برای سرمایه‌گذاری به استان می‌آمدند اما با موانع اداری مواجه می‌شدند.
نماینده ولی‌فقیه دومین مانع پیش‌روی تولید را سپردن کارها چه در بخش فرهنگی و چه غیر فرهنگی به نااهلان دانست و گفت: کارها را به افرادی سپردیم که هیچ انگیزه‌ای برای اجرای قانون و شرعیات ندارند بارها هم قانون را به آنها یادآوری کردیم اما بی‌فایده بوده است.
وی با بیان اینکه سوء مدیریت مانع بزرگی سر راه تولید است، گفت: این ملت مقاومت و ایستادگی خود در طول ۴۰ سال در عرصه‌های مختلف را ثابت کردند لذا چنین مردمی می‌توانند اقتصاد و تولید را به پیش ببرند که با کار علمی این مهم میسر می‌شود.
آیت‌الله حسینی به دیدار خود با نخبگان و جامعه دانشگاهی اشاره کرد و گفت: نخبگان و جامعه دانشگاهی گلایه‌مند بودند که از نظرات آنها برای رونق تولید و جهش در این حوزه مهم استفاده نمی‌شود که کارگروهی تشکیل و از نظرات این قشر جامعه استفاده شود.
وی بر توجه به کارهای پژوهشی تاکید و خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها وقتی طرحی می‌خواست انجام بپذیرد می‌گفتند پشتیبانی مالی وجود ندارد که از حوزه اجتماعی می‌خواهیم به این مسائل در شهرستان‌ها دقت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار