وزیر کشور از کلنگ زنی پروژه ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی دریاسوج امتناع کرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵ 18 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس احمد وحیدی وزیر کشور امروز سفری یک روزه به استان کهکیلویه و بویراحمد داشت که در این بین چند طرح عمرانی توسط او در استان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
از مهمترین طرح‌هایی که توسط وزیر کشور افتتاح شد می‌توان به افتتاح پل چهارم بشار در یاسوج و همچنین پروژه آبرسانی به بخشی از شهر یاسوج برای رفع تنش آبی اشاره کرد.
بعد از این دو پروژه قرار شد وزیر کشور به منطقه شرف آباد یاسوج رفته و آنجا پروژه ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی را کلنگ زنی کند.
وزیر کشور که گویی نسبت به این پروژه و اقدام بر روی آن تردید داشت با بیان اینکه این پروژه را تا معلوم شدن سرنوشت آن کلنگ زنی نمی‌کنم در مقابل اصرار‌های هدایت اکبری عضو با سابقه شورا و کیوان آشنا شهردار این شهر کوتاه نیامد و حاضر به کلنگ زنی این پروژه نشد تا همچنان ابهام در سرنوشت ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی وجود داشته باشد.
برخی از حاضرین و اهالی منطقه در هنگام حضور وزیر کشور در محل کلنگ زنی معارضات مردمی و کلنگ زنی چند باره را به احمد وحیدی یادآور شدند.
هرچند در این بین کلنگ زنی توسط افراد دیگری انجام شد، اما وزیر کشور حاضر به این کار نشد و تنها پاسخگوی خبرنگاران در زمینه‌های مختلف از جمله انتخابات بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار