در افتتاح ستاد قالیباف در بهمئی مطرح شد
ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف کاندیدا چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور جمعی از طرفداران در شهر لیکک افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ 19 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مسعود رحیمی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در آئین افتتاحیه گفت: شهرستان بهمئی در شجاعت، غیرت، وفای به عهد در بین شهرستان‌های استان زبان زد می‌باشد.

رحیمی اولویت جبهه اصولگرایی را اخلاق مداری دانست و افزود : ان‌شاء الله جبهه اصولگرایی با اخلاق مداری از کاندیدای منتخب خود «دکتر قالیباف» حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به رای دادن به صندوق نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در بعضی مسائل با همدیگر اختلاف نظر داریم، اما همه ما زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم، و این ملاک اصلی ما است.

مسئول ستاد قالیباف در بهمئی ادامه داد : شش کاندید که انتخاب شدند به تایید شورای نگهبان رسیدند و همه آن‌ها برای ما محترم هستند.

وی در ادامه گفت: تشخیص ما بر این بود تنها شخصی که بتواند در شرایط فعلی در برابر دشمنان خارجی حرف نظام و رهبری را به کرسی بنشاند دکتر قالیباف است.

رحیمی پشتوانه علمی بودن دکتر قالیباف را یکی از دلایل انتخاب خود دانسته و افزود: کاندید ما خاص است و ان‌شاءالله در روز انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام بیافزایید.
وی در پایان از حضور همه شرکت کنندگان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما به قانون پایبند هستیم و بر اساس قانون برای کاندید خود نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.
موسوی مسئول رسانه‌ای ستاد مرکزی دکتر قالیباف در این مراسم گفت: قالیباف نیاز به معرفی ندارد و وی شخیصتی جهادی است.

وی بیان کرد: قالیباف نیرویی ولایی، انقلابی و جهادی است و با انتخاب اصلح هشت سال آینده کشور به نیکی رقم می‌خورد او پرکار بوده و شجاعتش مثال‌زدنی است.

موسوی با بیان اینکه متاسفانه افترا و توهین‌ها تاکنون بوده و از این به بعد هم هست و در راه خدمت نباید به این مسائل توجه کرد عنوان کرد: همسر آقای قالیباف دو سال سابقه جبهه دارد و این سابقه ثبت شده است، همچنین پسر او کسی بود که دو سال سابقه مبارزه در جبهه مقاومت در سوریه و در کنار حاج قاسم را در کارنامه دارد.

وی تصریح کرد: باید این موارد گفته شود تا دنیا بداند نوکران مردم در جمهوری اسلامی خادم مردم هستند، اما نه زیر باد کولر، بلکه در جبهه‌های خدمت و جهاد خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی در پایان مطرح کرد: مگر ما چند تا قاسم سلیمانی و چند تا قالیباف داریم، از همین رو این را بدانیم اگر قرار باشد از حریم ولایت دفاع کنیم پیرامون را باید دریابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار