اولین نشست خبری رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران استان حاضر و ضمن بیان دیدگاه های سیاسی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد .
کد خبر: ۱۱۷۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳ 19 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصل برای ما منافع ملی، رفع تحریم‌ها و بهتر شدن وضع زندگی مردم است.
علیرضا کفایی که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود ، افزود : آقای پزشکیان از انسان‌های بسیار صادق و دلسوزی است که فقط به منافع ملی فکر می‌کند، حتی در زمانی که وزیر بهداشت بود، از نظر مذهبی و دموکراسی خواهی سرآمد بوده و هست.
کفایی در پاسخ به این سئوال که چرا اصلاح طلبان کار تشکیلاتی نداشته اند، افزود: با مسئولان برخورد‌های سیاسی شده است، حاکمیت اجازه نداده حضور و بروزی داشته باشد.
کفایی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتصابات اعضای ستاد پس از پیروزی هم به نوعی به لزوم قناعت سیاسی در میان اعضای ستادها پرداخت و اعلام کرد: اگر کسی از ستاد پزشکیان پس از پیروزی وی نفعی برد یا مسئولیت گرفت ما را مواخذه کنید.
وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری اظهار داشت: اصولگرا نیستم، اما اصولگرایان را دوست دارم، اما نه اصولگرایان تندرو که اصلا تفکرات و برنامه‌های آن‌ها را قبول ندارم.
کفایی در پاسخ به سئوالی در خصوص صیانت از آرا توضیح داد: در خصوص صیانت از آرا ما نظرات خود را اعلام کردیم، ولی باید مسئولین، هیبت‌های اجرایی را جوری می‌چیدند که اعتماد همه را جلب می‌کرد.
وی ادامه داد: هر کسی از جبهه ما مسیولیت پذیرفت باید از طرف مردم حساب کشی شود و حتما باید پاسخگوی اعمال و عملکرد خود به مردم باشد.
کفایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم استفاده از نیرو‌های استان در سطح وزرا هم گفت: در بحث وزرا در دولت‌های اصلاح طلب یا نزدیک به اصلاحات چند نفر از استان معرفی شدند که دو نفر رد شدند و یک نفر هم که نپذیرفت. بهرام تاجگردون بود که یک ماه فقط ماند و گفت نمی‌مانم، چون وضعیت برای کار مناسب نبود.
وی در پاسخ به چرخش طرفداران برخی نمایندگان مجلس از جبهه‌های دیگر به سمت پزشکیان هم توضیح داد: ما از چرخش افراد نمایندگان دیگر استقبال می‌کنیم شاید برخی افراد تحت مسایل خاص این استان به سمت نمایندگان خارج از این جریان رفته اند و الان برگشته اند این موارد را می‌پذیریم، اما باید مرز‌ها رعایت شود ضمن اینکه همه باید بدانند، آقای پزشکیان اصلاح طلب هست و در همین چهارچوب اقدام می‌کند.
کفایی در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت برخی مدیران از کاندیدایی خاص افزود: فرماندار اگر حمایت از کاندیدایی کند نشانه ضعف شخصیت وی است و اشتباهی در این جایگاه قرار گرفته است با چنین رفتار‌هایی این شائبه به وجود می‌آید که انتخابات از سوی دولت مهندسی می‌شود..
رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: لازم است از اساتید بزرگ این جریان یعنی مرحوم خواجوی که استاد اخلاق و صبوری بود که هم قبل از انقلاب و هم پس از انقلاب هزینه داد و مرحوم لاهوتی که با افتخار پای جریان ماند یادی کنم که هر دو استاد اخلاق بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار