با حضور وزیر کشور آئین افتتاح ۲۸۸ واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن شهر گچساران به نمایندگی از ۱۳۸۸ واحد در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 18 June 2024
افتتاح ۱۳۸۸ واحد مسکن با حضور وزیر کشور + فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، وزیر کشور در حاشیه این بازدید ضمن تبریک به خانواده‌هایی که خانه دار شده اند، گفت: این طرح از یادگاران شهید آیت الله رئیسی است که به صورت ماهانه با تشکیل جلسه پیگیر مسائل و مشکلات این طرح بود.
احمد وحیدی افزود : این واحد‌ها خوشبختانه با فیزیک و استحکام مناسب و در زمان اعلام شده ساخته و تحویل متقاضیان شده است.
وحیدی ضمن تقدیر از وزیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری به نتیجه رسیدن طرح نهضت ملی مسکن، ادامه داد: این نهضت به عناون یکی از یادگاران آیت الله رئیسی همچنان ادامه دارد.
وزیر کشور افزود: علاوه بر تعداد افتتاحی، ۶۸۰ واحد دیگر کلنگ زنی خواهد شد. تعهد استان ساخت ۲۲ هزار واحد است که در حال اجرا و حدود ۴ هزار واحد هم تاکنون تحویل شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم ضمن گرامیداشت شهدای خدمت و تقدیر از حضور وزیر کشور در استان، گفت: سردار وحیدی همانند شهید رئیسی به صورت جهادی و میدانی پای کار است.
سید علی احمدزاده با اشاره به افتتاح طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن در گچساران افزود: این واحد‌ها در ۳۶ بلوک به صورت دو و سه خوابه طراحی و ساخته شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار