عصر امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ پروژه آبرسانی به شهرک‌های ولایت و الغدیر یاسوج با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به دستان وزیر کشور، رسماً بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ 18 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد امیبد صالحی گفت: شهرک ولایت و الغدیر یاسوج آنطور که مردم آن می‌گویند و البته به حق هم هست حرف آنها، ۷ سال بود که با تنش و کمبود آب شرب مواجه بودند، به ویژه در تابستان مشکلات اهالی شریف این مناطق افزونتر می‌شد و کمبود آب باعث جیره بندی این مایع حیاتی برای مشترکان ما در این شهرک‌ها می‌شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: در کنار پیشبرد تصفیه خانه آب یاسوج، به واسطه سطح خوب آب در حاشیه رودخانه بشار چاهی حفر شد که دبی آن ۷۲ لیتر بر ثانیه است، این حجم آب در میان منابع تأمین آب استان کم نظیر و بسیار عالی است.
وی ادامه داد: علاوه بر حفر چاه، احداث ۲ باب مخزن بین راهی، اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال و ۱۵۰ متر شبکه گوشه‌ای اقدامات صورت گرفته در این پروژه ۲۲۰ میلیارد ریالی است.
امید صالحی خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های دولت سیزدهم برای بهبود دسترسی به نعمت آب شرب در استان است که با اجرای آن ۱۲ هزار مشترک ما با جیره بندی و تنش آبی خداحافظی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار