امام جمعه مارگون در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد؛
رحم الله خواجه پور در خطبه دوم به تخریب نیروی انتظامی از سوی دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: تمام تلاش دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و می خواهد ریشه را که وابسته به ولایت است مورد هجمة قرار بدهد که بحمدالله تاکنون جمهوری اسلامی ریشه دشمنان راخشکانده است.
کد خبر: ۵۹۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 28 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه مارگون درخطبه های نماز جمعه این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه موعظه پیامبر به ابوذر غفاری ایرادسخن کرد.

وی گفت: اگر انسان به مخلوقات متوسل شود و خداوند را رها کند خدا هم آنها را رها میکند. رحم الله خواجه پور در خطبه دوم به تخریب نیروی انتظامی از سوی دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: تمام تلاش دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و می خواهد ریشه را که وابسته به ولایت است مورد هجمة قرار بدهد که بحمدالله تاکنون جمهوری اسلامی ریشه دشمنان راخشکانده است.

وی با اشاره به ولادت باسعادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف افزود: ظهور امام زمان بدون داشتن تقوی الهی میسر نیست و چنانچه مردم منتظر امام زمان هستند باید همواره با داشتن تقوای الهی زمینه ظهور را فراهم سازند.

امام جمعه مارگون به 12 اردیبهشت ماه روز معلم اشاره داشت و در وصف این مقام گفت: شهید مطهری یک روحانی دلسوز و متفکر بود که عمرش را در راه دین و برای پالایش دین از انحرافات وکج روی ها خرج کرد.

خواجه پور عنوان کرد: معلمی شغل انبیاست و باید مثل انبیا که در وهله اول به تعلم خود می پرداختند بعد به تربیت جامعه، معلمین نیز باید همواره در تعلم خود و تربیت جامعه تلاش کنند تا جامعه سعادتمند شود.

وی در پایان صحبت های خود از معلمین درخواست نمود تا نسبت به دانش آموزان و زیر مجموعه ی خود در قبال مسئولیتی که دارند بیشتر احساس مسئولیت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار