تابناک کهگیلویه وبویراحمد
تجهیزات این سینما جایگزین تجهیزات پروژکتور 16 میلیمتری قدیمی شده و با اعتباری معادل 400 میلیون ریال راه اندازی شده است.
کد خبر: ۵۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 06 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیر خدمات شرکت نفت وگاز گچساران در این روزهایی که فرهنگ وسینما حال واحوال درست وحسابی ندارند به میان خبرنگاران آمدو از راه اندازی سینما دیجیتال این شرکت خبر داد.
 یوسف باقری امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تجهیزات این سینما جایگزین تجهیزات پروژکتور 16 میلیمتری قدیمی شده و با اعتباری معادل 400 میلیون ریال راه اندازی شده است.

وی افزود: مهم‌ترین مزایای سینما دیجیتال نسبت به مدل پروژکتوری قدیمی، حمل و نقل آسان فیلم، افزایش کیفیت صدا و تصویر است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: امکان اکران همزمان فیلم‌های روز سینمای ایران در سینما دیجیتال نفت و گاز گچساران فراهم شده است.

باقری تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه همکاران خدمات، فراهم آوردن شرایط مناسب و ارائه خدمات باکیفیت به منظور رفاه، شادابی و برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت خانواده ها در حد مطلوب است.

وی گفت: کارکنان عملیاتی و ستادی نفت و گاز گچساران شرایط دشواری را در تولید و صیانت از نفت و گاز در این شرکت برعهده دارند و به همین دلیل توجه ویژه به رفاه همکاران در اولویت اصلی وظایف این مدیریت قرار دارد.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از پخش جدیدترین فیلم های روز سینمای ایران در سینما دیجیتال نفت و گاز گچساران در ایام هفته خبر داد و افزود: سینما مهرگان در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه و سینما نفت در روزهای یکشنبه، پنجشنبه و جمعه آماده ارائه خدمت به همکاران و خانواده های محترم بوده است.

باقری زمان پخش فیلم در ماه مبارک رمضان را ساعت 18:30 و ایام بعد از ماه مبارک 19:30 اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار