کد خبر: ۵۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 28 June 2015
سایت آوای جنوب در مطلبی با اشاره به اینکه در سالگرد ویادبود شهید بهشتی قبل از قوه قضائیه
سیاسیون باید میداندار این مراسم می بودند از دو جناح اصولگرا واصلاح طلب گله کرده وعنوان نموده:

قابل توجه نسل جوان امروزی اینکه چنین مراسمی قبل از اینکه به دستگاه قضایی و هفته قوه قضاییه تعلق داشته باشد به احزاب و جریانات سیاسی تعلق دارد زیرا که شهید والامقام در دفتر حزب جمهوری اسلامی و در یکی از جلسات حزب به درجه شهادت نائل آمد.

پس می‌توان نتیجه گرفت که این روز قبل از اینکه به قوه قضاییه ارتباط داشته باشد به احزاب و سیاسیون تعلق دارد که در استان کهگیلویه و بویراحمد در طول همه سال‌های اخیر عدم حضور سیاسیون از اصولگرا و اصلاح‌طلب و مستقل را شاهد هستیم.

شهید بهشتی متعلق همه ایران اسلامی است و به یاد داریم که در دوران اوایل شکل گیری حزب جمهوری اسلامی بیشتر سیاسیون در این حزب فعالیت می‌کردند و حتی برخی از اصلاح‌طلبان کنونی نیز در حزب فعالیت سیاسی داشتند.

اما امروزه دریغ از حضور حتی یک شخصیت سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه گرامی‌داشت پدر تحزب در ایران اسلامی که با ایجاد حزب جمهوری اسلامی اولین قدم را در راستای تحزب در کشور پس از انقلاب برداشت.

در این بین شاید باید از سیاسیون جریان اصولگرا بیش از سایرین گلایه کرد زیرا شهید مظلوم دکتر بهشتی پایه‌گذار تفکری در ایران است که اکنون به نام جریان اصولگرا فعال هستند.

به جز سیاسیون باید از مسئولان استانی هم گلایه کرد که در چنین برنامه‌هایی به عنوان حضور در مراسم سالگرد رئیس شهید یک قوه حضور همه جانبه ندارند.

برای نمونه در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در استان تاکنون کمتر مسئولی دیده شده و در برنامه‌هایی مانند هفتم تیرماه و هشت شهریور نیز چنین وضعیتی همواره وجود دارد.

در همین خصوص رحیم آوند معاون قضایی دادگستری استان هم در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه استان از این نوع حضور مسئولان استانی انتقاد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار