شهر لیکک بهمئی جدای از نهاد شهرداری در بخشی ها مختلف دیگر همچون ارگان های فرهنگی سیاسی اجتماعی اقتصادی و .. با بحث ها قومی و جناحی دچار آسیب زیادی شد.
کد خبر: ۴۵۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ 09 July 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 افتضاحات انتخابات شورای شهر بهمئی را با انتخاب شهردار متخصص و متعهد جبران کنید
بسم الله الرحمن الرحیم
این روز ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی انتخاب شهردار حرف اول مردم است. مردم شهر لیکک بهمئی که شاهد افتضاحات به وجود امده در انتخابات شورای شهر بودند حالا از اعضای شورای شهر انتظار دارند که بهترین تصمیم را برای انتخاب شهرداری شهر بگیرند .
از اعضای شورای شهر انتظار می رود که بدون تعصب قومی و قبلیه ای دست به انتخاب شهردار بزنند و شهردار انتخاب شونده باید جوان با تجربه متخصص و متعهد باشد که در اسرع وقت نیازهای شهر را ببیند و به بهترین شکل ممکن مشکلات را پیگیری و حل کند.
شهر لیکک بهمئی جدای از نهاد شهرداری در بخشی ها مختلف دیگر همچون ارگان های فرهنگی سیاسی اجتماعی اقتصادی و .. با بحث ها قومی و جناحی دچار آسیب زیادی شد. لازم است برای یک بار هم که شده است استارت شایسته سالاری در انتخاب افراد زده شود تا شاهد نتایج خوبی در شهر باشیم.
طبق خبرها که به مردم میرسد افرادی در لیست برای معرفی شهردار در رشته ادبیات فارسی و الهیات وعلوم اجتماعی و...که اصلا تخصصی ندارند وجود دارد!
علاوه بر تخصص و تعهد شهردار باید سابقه اجرائی داشته باشد وضعیت شهر تقریبا در این 4سال نسبت به قبل تغییر چشم گیری داشت البته شاید بعضی ها به دلیل بحث قومی و تعصباتی و اختلافاتی که دارند این حرف را قبول نداشته باشند ولی این افراد بیشتر از روی تعصب حرف میزنند چرا که از وضعیت بودجه و اعتبارات استانی و شهر خبر ندارند اما جدای از این بحث ها عملکرد شهردار برای مردم شهر کافی نیست و مردم شایسته و لیاقت بهتر از این وضعیت را دارند.
مشکلات شهر بهمئی تا حدود زیادی برای همه روشن و آشکار است اما چند مشکل عرض میکنم !
- روش نادرست دفن زباله در شهر که باعث رنجور شدن مردم قبر قیصر و اعتراض جوانان در نماز جمعه شد
-٬ایجاد فضای سبز بیشتر و رسیدگی به فضای موجود
-کمبود امکانات در مکان های گردشگری
-کمبود امکانات در وردی شهر که در زیبایی شهر بسیار موثر است
سرعت گیرهای غیراستاندار و زیاد که راننده ها را کلافه میکند
شهرداری را انتخاب نکنید که مردم دوباره بعد از 4سال از همچنین مشکلاتی گلایه کنند.

ساسان_جشان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار