به نظر نمی رسد اگر رئیس قوه‌قضائیه مطلبی داردباید آن را در سطح جامعه مطرح کند. این باعث می شود برخی مباحث که جریانات متخاصم با یکدیگر دارند به قوا هم تسری پیدا کند.
کد خبر: ۴۳۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 30 May 2017
محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، امروز در نشست خبری خود با رسانه ها خطاب به آیت الله آملی لاریجانی گفت: توصیه می کنم رئیس قوه‌قضائیه به جای کشاندن برخی مباحث به سطح جامعه آنها را در جلسه شورای عالی امنیت ملی که خود عضو ‌آن است مطرح کند.
امتیاز خبر: 54 از 100 تعداد رای دهندگان 2644
خبرگزاری ایسنا: محمدباقر نوبخت صبح امروز(سه‌شنبه) درنشست خبری خود با رسانه‌ها در واکنش به اظهارات دیروز رئیس قوه‌قضائیه درباره مسئله حصر اظهار کرد: قدرت در ساختار نظام جمهوری اسلامی بین سه قوه توزیع شده و رئیس‌جمهور رئیس قوه مجریه و مسئول اجرای قانون اساسی است و از اختیارات خود استفاده می کند. به نظر نمی رسد اگر رئیس قوه‌قضائیه مطلبی داردباید آن را در سطح جامعه مطرح کند. این باعث می شود برخی مباحث که جریانات متخاصم با یکدیگر دارند به قوا هم تسری پیدا کند.

وی ادامه داد: توصیه می کنم سروران محترم حتما اگر صحبتی دارند درجلسات مطرح کنند. یکی از آنها شورای عالی امنیت ملی است که با توجه به اینکه رئیس قوه‌قضائیه در آن عضو هستند اگر در جلسات شرکت کنند می توانند در آنجا مطرح کنند و آنجا می توان بحث کرد. اینکه این مباحث را به سطح جامعه بکشانیم به نظر نمی رسد پیام خوبی به داخل و خارج و مردمی که توقع خدمت دارند برساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار