انتقاد تند مبلغ مذهبی به وضعیت انتخابات شوراها در لنده
حجت الاسلام خسرو نژاد : عضو شورای شهر باید گلویش برای مردم پاره شود. شورای شهر محل فریاد زدن برای رفع مشکلات و توسعه شهری باید باشد، اگر شورای شهر فریاد مشکلات مردم را سرداد آن وقت است که سیمای محرومیت از چهره شهر برداشته میشود.
کد خبر: ۳۷۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 02 February 2017
حجت الاسلام خسرو نژاد از مبلغین ،فعال فرهنگی و اجتماعی در لنده در یکی از سخنرانی های اخیر خود در مسجد امام حسن مجتبی با انتقاد از وضعیت موجود شهری لنده خطاب به اعضای شورای اسلامی لنده از انان خواست در راستای خدمت به شهرستان لنده فعالیت بیشتری نمایند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدحجة السلام خسرو نژاد از روحانیون شهرستان لنده با اشاره به مشکلات موجود شهری لنده گفت : عضو شورای شهر باید کسی باشد که مشکلات شهر را فریاد بزند تا مردم همان کسانی که به آنها اعتمادکردند و انان را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند ، از آنها رضایت مند باشند.
وی در ادامه سخنان خود افزود: عضو شورای شهر باید گلویش برای مردم پاره شود. شورای شهر محل فریاد زدن برای رفع مشکلات و توسعه شهری باید باشد، اگر شورای شهر فریاد مشکلات مردم را سرداد آن وقت است که سیمای محرومیت از چهره شهر برداشته میشود.
وی با اشاره به جایگاه و قدرت دفاع و گمانه زنی شورا برای پیگیری مشکلات شورای شهر بیان داشت : شورای شهر جایگاهی نیست که یک عده فقط با هم زد و بند داشته باشند

 از انتقادات به وضعیت شهری تا توصیه به مردم به پرهیز از تعصبات قومی قبیله ای در انتخابات
 
خسرونژاد با اشاره به وضعیت قومی قبیله ای موجود در شهرهای کوچک و خصوصا لنده خطاب به مردم گفت:شما را به مقدسات سوگند میدهم در انتخابات ها در رأس انتخابات شوراهای شهر قومی و قبیله ای رای ندهید که چنین دیدی به شورای شهر نتیجه ای جز عدم توسعه یافتگی و ترویج تعصبات کورکورانه برایتان نخواهد داشت.

حجت الاسلام خسرو نژاد با اشاره به در دستور کارقرار گرفتن شایسته سالاری برای انتخاب یک فرد در لیستی که یک شهروند می خواهد به صندوق رای بیندازد گفت : تلاش کنید با تغییر در نوع نگاه به فلسفه شورا و ترویج شایسته سالاری اگر برادران کاندید شد و شایستگی نداشت رای به برادرتان ندهید و شایتسه سالاری را مد نظر قرار دهید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار