رئیس شورای اداری دیشموک :چند ماهی بود مساجد دیشموک به دلیل کمبود روحانی دچار مشکلاتی شده بودند که خوشبختانه با همکاری مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی این مشکلات برطرف شد.
کد خبر: ۳۶۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 30 January 2017
رئیس شورای اداری دیشموک بر اجرای برنامه‌های مذهبی در این بخش تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در دیشموک، حسن امیریان در آیین معارفه مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از مدیر‌کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه اظهار کرد: از همه مسؤولانی که در رفع مشکلات مساجد دیشموک و انتخاب حجت‌الاسلام سید غلامحسن درسته به عنوان مسؤول سازمان تبلیغات دیشموک قدم برداشتند سپاسگزارم.

وی با اشاره به برخی مشکلات در ادامه داد: چند ماهی بود مساجد دیشموک به دلیل کمبود روحانی دچار مشکلاتی شده بودند که خوشبختانه با همکاری مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی این مشکلات برطرف شد.

امیریان با بیان این که به واسطه نبود روحانی در منطقه دیشموک مشکلات فرهنگی زیادی برای منطقه دیشموک ایجاد شده بود، عنوان کرد: با حضور حجت‌الاسلام درسته در دیشموک به مشکلات فرهنگی در این مناطق پایان داده خواهد شد.

وی اذعان کرد: پذیرفتن این مسؤولیت از سوی حجت‌الاسلام درسته یک فداکاری است که با حضور در این منطقه با امکانات کم به مردم دیشموک خدمت کنند.

امیریان گفت: بدون تردید برگشت حجت‌الاسلام درسته به منطقه دیشموک خبر خوشی برای مردم این منطقه است چرا که در سال‌های گذشته که در دیشموک حضور داشتند موجب پایان بسیاری از نزاع‌ها و اختلافات طایفه‌ای بودند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک برگزاری مراسمات و برنامه‌های مذهبی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی به نقش مهم روحانیون اشاره و تصریح کرد: روحانیون خدمات نظام و انقلاب و دولت را برای مردم به خوبی تبیین کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار