کد خبر: ۳۵۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 13 January 2017
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی از حضور پرشور و باشکوه مردم در آیین تشییع و تدفین و حضور در برنامه های ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در جای جای استان تقدیر کرد.

متن پیام سید موسی خادمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض تسلیت و تعزیت مجدد به مناسبت ارتحال جانسوز و جانگداز یار دیرین و صدیق امام و رهبری، مجاهد نستوه، عالم ربانی و اسلام شناس توانمند حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، از اقشار مختلف مردم شریف استان ،نماینده محترم ولی فقیه، دستگاههای قضایی ، نظامی، انتطامی و امنیتی، صداوسیما و سایر رسانه های جمعی ،ائمه جمعه و جماعات و همه اعضای شورای اداری و مدیران دستگاههای اجرایی ،احزاب و گروههای مختلف سیاسی و اجتماعی به جهت حضور باشکوه در مراسم وداع و بزرگداشت آن فقید سعید نهایت تقدیر و تشکر را دارم.


بی شک این حضور باشکوه و عزتمند مهر تاییدی بر خدمات ماندگار و بی منت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است که عمری در راه تعالی نظام و کشور و حفظ وحدت و اعتدال تلاش کردند.

بار دیگر از این فرصت استفاده کرده و این مصیبت عظما و رحلت جانسوز را محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران،همه علما و روحانیون، اقشار مختلف و قدرشناس مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه بیت مکرم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی( رحمت الله علیه) تسلیت و تعزیت گفته و برای آن عالم جلیل القدر طلب غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

سید موسی خادمی _ استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار