استاندار کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد که فاز نخست این طرح به طول 4.5 کیلومتر از سمت دهدشت و فاز دوم آن نیز از سمت سوق به دهدشت است.
کد خبر: ۳۵۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 06 January 2017
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که شتاب بخشی و تکمیل جاده پرخطر دهدشت - سوق که اکنون به یکی از مطالبات و دغدغه های جدی مردم این منطقه تبدیل شده در اولویت کاری مسئولان اجرایی کهگیلویه و اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی عصر جمعه در بازدید سرزده از جاده فرعی دهدشت - سوق در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: عملیات اجرایی این جاده از حدود 9 سال پیش آغاز شد.
وی طول این جاده را حدود 12کیلومتر در 2فاز ذکر کرد و گفت: فاز نخست آن با پیشرفت حدود 98درصد آماده بهره برداری و فاز دوم آن نیز با هشت کیلومتر از یک ماه پیش تاکنون آغاز شده است.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد که فاز نخست این طرح به طول 4.5 کیلومتر از سمت دهدشت و فاز دوم آن نیز از سمت سوق به دهدشت است.
بخش سوق با 13 هزار نفر جمعیت، 2 دهستان و 47 روستا در 12 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.
طول راه های ارتباطی شهرستان کهگیلویه یکهزار و 272 کیلومتر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین مشکل آب آشامیدنی مردم این بخش را یادآور شد و گفت: آبرسانی به شهر سوق و سه شهر دیگر شامل چرام، لنده و دهدشت از مصوبات مهم سفر هیات دولت به استان در مرداد سال جاری بوده است.
افزون بر 2 هزار میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهوری در حوزه آب استان اختصاص یافته که بخش عظیمی از این اعتبار صرف آبرسانی به این چهار شهر خواهد شد.
خادمی اظهار کرد که عملیات اجرایی این طرح نیز در دستور کار قرار گرفته و کمتر از یک ماه آینده آغاز خواهد شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد یکی از اولویت ها و راهبردهای مهم دولت یازدهم را خدمات رسانی مطلوب و ایجاد توسعه پایدار در مناطق محروم ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار