کد خبر: ۳۴۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 09 December 2016
مدیران مدارس چرام در شورای اداری این شهرستان از مشکلات مدارس خود گفتند.

در ابتدا مدیر مدرسه شهید عسکری چرام به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت:در حقیقتبرخی از مدارس فضای نامناسبی دارند که امیدواریم این مشکلات در حد توان حل وفصل گردد.

این مدیر مشکلات مدرسه شهید عسکری و نواب صفوی اشاره کرد وگفت:دانش آموزان نیازمند بازسازی خیابان های اطراف این مدارس هستیم تا عبور و مرور دانش آموزان راحت تر شود.

صثقفغعغفقثص

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) چرام نیز امکانات آموزشی و رفاهی را از اولویت اوالیه مدارس دانست و گفت: سیستم آموزشی یکی از عوامل مهم در جهت افزایش یادگیری مطالب دانش آموزی اموزی است که نقش بسزایی دارد.

وی به ارتباط موثر والدین در مارس چرام اشاره کرد و گفت:حضور والدین و ارتباط آن ها در مدارس باعث دلگرمی و ظاهر شدن مشکلات دانش آموزان می شود ولی متاسفانه در چرام این امر بسیار کمرنگ است.

5678خح

این مدیر چرامی اظهار داشت:مشکلات چند ساله ی سیستم های گرمایشی در این فصل و مهم تر از آن معضل بزرگ قطعی های مقطعی حامل های انرژی از ایرادهایی است که به سیستم مدارس چرام وارد است.

وی در آخر بیان کرد:معیارهای انتخاب مدیران مدارس چرام،پیگیری خواسته های مدیران مدارس،عدم همکاری مسئولان شهرستانی از دیگر مشکلات آموزشی و رفاهی مدارس چرامی است.

گفتنی است که شهرستان چرام در حال حاضر دارای 5300دانش آموز،152مدرسه و 731نیروی شاغل می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار