تابناک کهگیلویه و بویراحمد
البته شاید این موضوع به نظر یک اشتباه تایپی باشد اما آنقدر آش ناشناخته بودن استان در میان مسئولان کشوری شور شده است که نمی توان ، این موضوع را با توجیه ،اشتباه تایپی از کنار آن گذشت.
کد خبر: ۲۹۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 13 September 2016
ما در کهگیلویه و بویراحمد احساس بسیار خوبی نسبت به استان خود داریم و وقتی به شاخصه های استان فکر می کنیم الحق و الانصاف توانایی های خوبی هم داریم.
مردمی سخت کوش و صاف و صمیمی و مهمان نوازی هستیم که برای کشوری مثل ایران از استان های بی دردسر بوده ایم،مردمی با جمعیت صددرصد شیعه که کارنامه پس از انقلاب آن هم تا آنجا بلند بالاست که تا بحال هیچ گونه مشکل امنیتی برای نظام نداشته ایم ،ضمن اینکه توانسته ایم تامین کننده نیروی زبده کمک کننده به حل مشکلات امنیتی در مرزها و البته کارنامه درخشان زمان جنگ را هم در ویترین خود داریم. هدف از گفتن این موارد آن نیست که بابت حس میهن دوستی خود از کسی طلبکار باشیم اما برایمان سخت است که استانی با این همه رشادت و البته محرومیت اینگونه در کلام و عمل مسئولین کم فروغ باشد که رئیس جمهور نتواند اسم آن را تلفظ کند یا در سایت پژوهش های مجلس ، نمایندگان استان ما جز استان چهار محال و بختیاری نوشته شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در جدیدترین مورد هم یکی از برنامه های تلویزیونی که از شبکه خبر پخش می شد ، مجری در حال گفتگو با مدیر کل منابع طبیعی استان بود که در کنار تصویر وی نوشته بود"مدیرکل منابع طبیعی یاسوج" و این نشان دهنده این مورد است که هنوز برخی نمی دانند که یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است نه خود استان!
البته شاید این موضوع به نظر یک اشتباه تایپی باشد اما آنقدر آش ناشناخته بودن استان در میان مسئولان کشوری شور شده است که نمی توان ، این موضوع را با توجیه ،اشتباه تایپی از کنار آن گذشت.
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
اونموقع که ساز و دهل برای شیخ حسن راه انداختیم واینقدر بنر وتبلیغات این حرفها از یادمون رفت.شرم باد مسئولین بی درایت رو.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار