استاندار کهگیلویه وبویراحمد براستمرار و ادامه بازدیدهای سرزده خود از نهادهای مختلف اجرایی و خدماتی استان تاکید کرد وگفت: هدف از این بازدیدها به هیچ وجه مچ گیری و زیرسئوال بردن مدیر اداره و یا نهاد اجرایی نیست.
کد خبر: ۲۵۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 10 July 2016
به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز یکشنبه در دومین بازدید سرزده خود از اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد افزود: هدف اصلی دراین راستا کمک به بهبود وضعیت خدمات رسانی و رضایت مندی بیشتر مردم است.
وی یکی از شاخص های مثبت و تاثیرگذار در این بازدیدها را ارتباط مستقیم و کلامی با کارکنان در سطوح مختلف اداری و ارباب رجوع ها ذکر کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد برخی از مهمترین مشکلات موجود در اداره کل تعزیرات حکومتی استان را نیز کمبود امکانات، تجهیزات و نبود فضای فیزیکی مناسب دانست و گفت: در اسرع وقت مشکلات جمع بندی و تصمیم های لازم برای رفع آنها اتخاذ خواهد شد.
وی بیان کرد: فضای فیزیکی موجود این اداره کل در شان یک دستگاه اجرایی نیست و مشکلات زیادی را برای کارکنان و ارباب رجوع ایجاد می کند.
خادمی تصریح کرد: البته نبود امکانات، تجهیزات و یا کمبود اعتبار نباید بهانه ای برای کم کاری و سهل انگاری دستگاه ها در انجام وظایف ذاتی خود به مردم شود.
وی گفت: دستگاه های مختلف باید با استفاده از تمامی امکانات، ظرفیت ها و وضعیت موجود به مردم خدمت کنند و بهانه کردن کمبود اعتبارات و امکانات به هیچ وجه مورد پذیریش و قابل توجیه نیست.
این بازدید نیز همچون بازدید نخست در غیاب مدیرکل انجام گرفت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن سرکشی از تمامی بخش ها با برخی ارباب رجوع ها در اداره کل تعزیرات حکومتی استان نیز هم کلام و خواستار شتاب بخشی در رسیدگی به پرونده های آنها شد.
وی اداره کل تعزیرات حکومتی را نیز یکی از اجزا و حلقه های موثر از زنجیره قوی مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز در استان دانست.







اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار