مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد:
فریبا رحمانپور گفت:رضوی معاون توسعه روستایی ریاست ‌جمهوری به دعوت دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، روز 9 و 10 خرداد ماه به استان سفر می کند.
کد خبر: ۲۳۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 16 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از حضور سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در استان و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دست‌ ساخته‌های زنان این استان در خرداد امسال خبر داد.
فریبا رحمانپور در کارگروه بانوان و خانواده استان، افزود: یکی از محوری ترین برنامه‌ های ما در حوزه امور بانوان و خانواده استان، ارائه آموزش‌ های لازم در زمینه‌ های مختلف کارآفرینی است.
وی از آموزش به عنوان رکن اصلی توسعه در همه حوزه‌ها یاد کرد و گفت: به همین منظور دفتر امور بانوان استانداری برنامه‌ های آموزش ‌محور را در دستور کار و اولویت فعالیت های اجتماعی خود قرار می ‌دهد.
رحمانپور با بیان اینکه، دفتر امور بانوان استانداری آمادگی کامل برای ارائه هرگونه برنامه و راهکار برای تقویت این حوزه دارد، تصریح کرد: از هرگونه خلاقیت و هنر زنان هم استانی در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نطر مقام معظم رهبری که منجر به رونق کار و تولید در استان می‌ شود به خوبی استقبال می‌ کنیم.
وی اظهار داشت: رضوی معاون توسعه روستایی ریاست ‌جمهوری به دعوت دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، روز 9 و 10 خرداد ماه به استان سفر می کند.
به گفته رحمانپور، برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دست ساخته‌ های زنان استان و برگزاری همایش کارآفرینی و توسعه پایدار و بازدید از روستاهای استان از جمله برنامه ‌های سفر رضوی به استان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار