استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
خادمی:با دور جدید تقویت حوزه سلامت در این استان، نیازمند مدیریت مشارکت همگانی وایجاد رقابت خیرین حوزه سلامت هستیم.
کد خبر: ۲۲۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹ 05 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،دکترسیدموسی خادمی با حضورآیت اله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در سومین اجلاس هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان، افزود: حوزه سلامت جایگاه مهمی برای سرمایه گذاران متقاضی سرمایه گذاری است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مجمع خیرین سلامت باید به دنبال ترکیبی از مدیریت توانمند، افراد با توان مالی و سرمایه بالا برای سرمایه گذاری و داشتن تخصص، فکر و ایده باشند تا با منابع دولت و کمک خیرین، حوزه سلامت استان را بهبود بخشند.
وی با بیان اینکه، کانون جوشش و تحرک خیرین حوزه سلامت باید عمدتا درون زا و بیشتر در خود این استان باشد، تصریح کرد: با دور جدید تقویت حوزه سلامت در این استان، نیازمند مدیریت مشارکت همگانی وایجاد رقابت خیرین حوزه سلامت هستیم.

خادمی با تاکید براینکه، همه دستگاه های اجرائی برای توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی با مجمع خیرین سلامت همکاری کنند، تصریح کرد: رویکرد این مجمع باید تشویق و ترغیب و ایجاد تحرک و جوشش برای جلب مشارکت بیشتر در این حوزه باشد.

استاندار به تبلیغ، تشریح و اطلاع رسانی در خصوص اهمیت حوزه سلامت و سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد و افزود: پروژه های حوزه سلامت در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری قرار می گیرد و از امتیاز صفر شدن هزینه هائی که از سوی دولت در این پروژه ها شده و همچنین حمایت خیرین، مشوق ها و بخشودگی های لازم برخوردار می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار