استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار كهگيلويه وبويراحمد بر لزوم شتاب بخشي در اجراي طرح ساماندهي و ساخت تصاوير يكهزارو 843 شهيد والا مقام اين استان به عنوان پيش زمينه و ضرورت اصلي در برگزاري كنگره بزرگ سرداران و شهداي استان در آبان امسال تاكيد كرد.
کد خبر: ۲۲۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 27 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سيد موسي خادمي روز چهارشنبه درجلسه شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت كهگيلويه وبويراحمد افزود: اجراي اين طرح كه از مصوبات شوراي فرهنگ ايثار و شهادت درسال گذشته بوده و بايد در اولويت برنامه هاي شهرداري ها در سه شهر ياسوج، دهدشت و دوگبندان قرار گيرد.
وي اظهار كرد: اعتباري افزون بر 6ميليارد ريال نيز براي انجام اين طرح پيش بيني شده كه مسئوليت تامين اين ميزان اعتبار نيز بر عهده سه مجموعه استانداري،سپاه فتح و شهرداري هاي سه گانه ياسوج، دهدشت و دوگنبدان است.
وي با بيان اينكه شهرداري هاي ياسوج، دهدشت و دوگنبدان نيز موظف به اجراي طرح ساماندهي و ساخت تصاوير شهداي استان هستند، افزود: تنها 50 درصد ساخت تصاوير در ياسوج انجام شده است.
وي بر لزوم شتاب بخشي در انجام اين مهم از سوي اين سه شهرداري تاكيد كرد و گفت: تصاوير ساخته شده بايد با طراحي هاي جديد و با حداقل عمر 12سال باشد.
خادمي با اشاره به برپايي كنگره شهداي استان در آبان امسال نيز گفت: اين كنگره بهترين نماد وحدت، همدلي و هم افزايي بين مردم و مسئولان اجرايي براي پيشبرد و شكوفايي استان خواهد بود.
وي برگزاري اين كنگره عظيم با حضور بسياري از شخصيت هاي عالي رتبه نظام را نيز فرصتي كم نظير براي بهبود وضعيت و رونق و پيشرفت روز افزون استان به بركت خون پاك شهدا دانست.
خادمي ابراز داشت: اين كنگره علاوه بر دستاورهاي مهم در سطح استان، بهترين و باارج ترين نماد براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار