مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین در ساخت مدارس استان مشارکت 30 درصدی دارند.
کد خبر: ۲۰۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 29 March 2016
جهان محرابی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به نقش خیرین مدرسه‌ساز در ساخت و تجهیز مدارس استان گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد سال 78 تشکیل و فعال شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان خبر داد و افزود: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز 28 اردیبهشت در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: شانزدهمین و هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان سال‌های گذشته در استان تهران برگزار شد که در جشنواره شانزدهم حدود 14 میلیارد تومان و در جشنواره هفدهم 12 میلیارد تومان از سوی خیرین تعهد شد که تاکنون بالغ بر 70 درصد آن محقق شده است.
محرابی با اشاره به مشارکت 30 درصدی خیرین در ساخت و تجهیز مدارس استان گفت: انتظار می‌رود مسئولان استان به ویژه بانک‌های عامل نوسازی مدارس استان را در ساخت و ساز مدارس یاری کنند.
محرابی خواستار همکاری شهرداری‌های استان در امر مدرسه‌سازی شد و افزود: شهرداری‌ها در زمینه صدور پروانه پروژه‌های ساخت مدارس مربوط به خیرین همکاری کنند و برای تعطیلی این پروژه‌ها اقدامی نکنند تا پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار