مدیریت شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه کانون‌های خطر در نقاط مختلف خطوط انتقال و شبکه برق شهری شناسایی شده است، گفت: با رفع مشکلات، تقویت نقاط مانور و نصب کلیدهای قابل قطع بار پایداری برق شهرستان افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۹۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 06 March 2016
خسرو پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت اظهار داشت: در راستای کاهش تلفات و خاموشی برق اقداماتی متعددی انجام و بخشی از مشکلات فیدرها در شهرستان رفع شده است.

مدیریت شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه کانون‌های خطر در نقاط مختلف خطوط انتقال و شبکه برق شهری شهرستان کهگیلویه شناسایی شده است، تصریح کرد: با رفع مشکلات، تقویت نقاط مانور و نصب کلیدهای قابل قطع بار پایداری برق شهرستان افزایش یافته است.

پرویزی با بیان اینکه هزینه راه‌اندازی احداث خط دو مداره فیلگاه به سوق 180 میلیون تومان است، افزود: این پروژه از مهمترین کارهای صورت گرفته شرکت توزیع برق در مدت اخیر است که با احداث این خط برق حومه غربی دهدشت از کارخانه آجر و شهر سوق جدا شد.

وی با بیان اینکه با ایجاد و افتتاح خط تک مداره از چارمه به چنگلوا برق حومه غربی از طریق شهرستان لنده تامین می‌شود، گفت: طول این خط تک مداره 6 کیلومتر است که احداث آن سبب کاهش بار فیدر حومه غربی می‌شود.

مدیریت شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه با اشاره به رشد مصرف بار در شهرستان، گفت: مصرف بار امسال نسبت به سال 93 نزدیک به 8 مگاوات رشد داشته است.

پرویزی عنوان کرد: افزایش رشد جمعیت، ازدیاد نرخ رشد جمعیت شهری، بالارفتن سطح رفاه نسبی مردم، ورود لوازم مصرفی جدید به بازار، پایین بودن راندمان لوازم برقی و عدم نظارت کافی بر استانداردهای مصرف از عوامل مهم رشد مصرف انرژی در شهرستان است.

وی به شناسایی تعداد 673 مورد برق غیرمجاز در شهرستان کهگیلویه در 2 ماه اخیر اشاره کرد و افزود: در هر نقطه‌ای از شهرستان که انشعاب غیرمجاز برق شناسایی شود علاوه بر تشکیل پرونده و ارسال به مراجع قانونی جریمه برای آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار