رئیس اتاق اصناف کهگیلویه گفت: طی 11 ماه گذشته 68 واحد صنفی به علت بروز تخلفات صنفی در این شهرستان پلمب شد.
کد خبر: ۱۸۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 28 February 2016
عین‌الله اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار این شهرستان در آستانه سال نو خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید مایحتاج در هفته‌های منتهی به پایان سال کنترل و نظارت از صنوف نیز تشدید خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار از 15 اسفند با حضور بازرسان اتاق اصناف در بخش‌ها و شهرهای تابعه اجرا می‌شود.
اخوان با بیان این‌که بازار شهرستان در حال حاضر کنترل شده است و تورمی وجود ندارد، تصریح کرد: نسبت به سال گذشته تورم بسیار کاهش یافته است.
وی از انجام بیش از 3 هزار بازرسی از اصناف طی 11 ماه گذشته در سطح شهرستان خبر داد و گفت: 200 مورد تخلف کشف و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه ارزش ریالی تخلفات کشف شده را 67 میلیارد ریال عنوان کرد کرد و گفت: 11 هزار شکایت مردمی طی این مدت به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش شده که از این تعداد 824 مورد به صورت حضوری و مابقی از طریق تلفن یا کتبی صورت گرفته است.
اخوان از پلمب 68 واحد صنفی متخلف در بازرسی‌های انجام شده خبر داد و گفت: 13 هزار و 301 اخطاریه نیز به واحدهای صنفی ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار