مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از جمع‌آوری 400 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 28 February 2016
ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه امنیت غذایی جامعه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های سلامت است، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان گچساران در این راستا با دیگر ادارات مربوط اقدامات زیادی انجام داده است.
وی افزود: در این خصوص مانور بزرگ سلامت با هدف افزایش و ادامه کنترل نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در گچساران برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از دیگر اهداف این مانور حفظ و ارتقاء ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه و حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و مسافران نوروزی بوده است.
اسدپور ادامه داد: این مانور سلامت با شرکت 6 گروه بازرسی با ترکیبی سه نفره و یک گروه نظارتی انجام شد.
این مسئول در شبکه بهداشت و درمان گچساران از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این طرح از ابتدای اسفندماه تا 15 فروردین 94 با هدف کنترل و نظارت بهداشتی هر روز در راستای کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اجرایی می‌شود.
وی از کشف و ضبط افزون بر 400 کیلوگرم مواد غذایی فاقد مجوز و تاریخ مصرف گذشته در گچساران خبر داد و گفت: این مقدار مواد کشف شده توسط اکیپ‌های نظارتی شبکه بهداشت و درمان گچساران کشف و ضبط گردید.
اسدپور یادآور شد: این مقدار مواد خوراکی غیرقابل استفاده از 50 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف شد که عمده این مقدار در عمده‌فروشی‌ها گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار