کد خبر: ۱۸۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 15 February 2016
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 هزار تن قیر رایگان برای آسفالت و بهسازی مسیرهای روستاهای استان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، بهسازی و آسفالت محورهای روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد را از خدمات ارزشمند دولت خواند و اظهار کرد: سهمیه اختصاصی قیر رایگان به استان 80 هزار تن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارزش قیرهای رایگان اختصاصی 70 میلیارد ریال است که مسیرهای 214 روستای استان آسفالت می‌شوند که استانداری آمادگی کامل برای توزیع قیرهای رایگان به دهیاری‌ها را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد تعداد مسافرین فرودگاه یاسوج گفت: کوتاه بودن طول باند فرودگاه، وجود دکل‌های ورزشگاه یاسوج در مسیر فرودگاه و همچنین وجود زندان مرکزی یاسوج سه مشکل اساسی فرودگاه یاسوج بود که طول باند فرودگاه 600 متر افزایش یافت، ارتفاع دکل‌های ورزشگاه یاسوج کاهش پیدا کرد اما جابه‌جایی زندان یاسوج نیازمند هزینه‌های سنگینی است که در این خصوص اقدام لازم انجام می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت پل سوم بشار نیز گفت: پل سوم بشار فعال است و همزمان با ساخت پل سوم احداث پل چهارم از بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج نیز در حال انجام است که ساخت این پل‌ها موجب کاهش بار ترافیکی در شهر یاسوج می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار