یکی از مخاطبان سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد با ارسال مطلبی از عدم پرداخت مطالبات خود توسط شرکت نفت و گاز گچساران گلایه کرده است.
کد خبر: ۱۷۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 07 February 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،یکی از مخاطبان سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد با ارسال مطلبی از عدم پرداخت مطالبات خود توسط شرکت نفت و گاز گچساران گلایه کرده است.
این مخاطب از طرف شرکت خود مطلبی به همراهی اسناد و مدارکی فرستاده که نشان دهنده ی طلب این شرکت از شرکت نفت و گاز گچساران است.

متن مطلب ارسالی:
با سلام واحترام

یک شرکت خصوصی هستیم که به شرکت نفت وگاز گچساران تجهیزات خارجی فروخته ایم این هم در سال گذشته و با وجود تحریم های ظالمانه و تجهیزات را در دیماه سال 93 به شرکت نفت و گاز گچساران تحویل داده ایم و تا الان که یکسال از آن میگذرد هنوز در پی دریافت مطالباتمان هستیم چندین جلسه با آقای محمدی مدیرعامل گذاشتیم ایشان ارجاعمان دادند به آقای قاسمی (غلام قاسمی) معاونت مالیشان که ایشان نیز اعلام میکنند پول نداریم وپس از چندین جلسه گفتند برید سراغ وزیر محترم نفت و آقای جوادی معاون محترم وزیر که طی چندین نامه نگاری که پیگیری کردیم آقایان نیز دوباره ما را به آقای قاسمی ارجاع دادندوهنوز مطالباتمان بالغ بر 350میلیون تومان رادریافت نکرده ایم لطفا اگر کمکی از دستتان بر می آید دریغ نکنید.
سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد، آمادگی درج جوابیه مسئولین شرکت نفت و گاز گچساران در این سایت را دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طلبکار از گچساران
|
United States
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
با سلام، شرکت ما نیز بیشتر از یک سال است که 90 میلیون تومان از این بهره برداری طلب کار است. به هر دری زدیم پاسخی نگرفتیم. از چه کسی کمک بگیریم؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار