کد خبر: ۱۶۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 25 January 2016
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه وجود مخازن سوخت در شهر یاسوج مشکل آفرین است، گفت: متأسفانه اعتبار لازم برای جابه جایی این مخازن وجود ندارد.

به گزارش تسنیم ، سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران در رابطه با مشکلات مخازن سوخت شهر یاسوج، اظهار داشت: این گونه تاسیسات در اغلب شهرهای کشور وجود دارد و زمانی که شهرها هنوز توسعه پیدا نکرده بودند این گونه تاسیسات ایجاد شده که اکنون به لحاظ امنیتی، شهرسازی و کاربری مرغوب زمین با فضای شهر ناسازگار است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: به لحاظ مشکلات امنیتی این مخازن به طور قطع در بلند مدت باید از حوزه شهری خارج شوند.

وی با بیان اینکه در مصوبات کمیته پدافند غیرعامل وجود این مخازن در سطح شهر خطر آفرین اعلام شدند، بیان کرد: این جابه جایی لازم به اعتبارات بالایی است که در نگاه مجموعه وزارت نفت نیز وجود دارد ولی هنوز اعتباری برای این موضوع پیش بینی نشده است.

خادمی عنوان کرد: در برنامه‌ کوتاه‌مدت باید به گونه‌ای مدیریت کنیم و ابزار کار را به کار ببریم که اگر مشکلی در مخازن سوخت پیش آمد شهر دچار مشکل و آسیبی نشود.

وی با بیان اینکه بخشی از این برنامه انجام شده و بخشی در حال انجام است ، تاکید کرد: وجود این مخازن به لحاظ اصولی، پدافند غیرعامل، زیبایی‌های شهری و تعیین کاربری‌های مناسب ایراد دارد.

وی تصریح کرد: باید با تامین منابع مالی نسبت به جابه جایی این مخازن در سطح شهر یاسوج اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار