استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سلامت و رقابت در هر انتخاباتی مشارکت حداکثری مردم را رقم می زند.
کد خبر: ۱۶۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 20 January 2016
مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحد ودنا با حضور استاندار برگزار شد.
موسی خادمی در دیدار با مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دناگفت: افزایش مشارکت سیاسی که ناشی از مسئولیت پذیری سیاسی شماست کار ارزشمندی است.
وی ادامه داد: همیشه از منتقدان فعالیت گسترده سیاسی هستم اما انتخابات فصل سیاست و بهار سیاسی احزاب است و نباید آن را به همه فصول سال تعمیم داد.
استاندار به سلامت و رقابت در انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: سلامت انتخابات به عهده دولت است که ما آن را تضمین می کنیم و رئیس جمهور نیز بر سلامت انتخابات تاکید ویژه دارد.
وی ادامه داد: اما ایجاد رقابت در اختیار دولت نیست و عضو دیگر موثر در انتخابات باید آن را رقم بزند.
خادمی تاکید کرد: انتخابات بدون رقابت را نمی توان انتخابات نامید.
وی با اشاره به خطای انسانی در بررسی صلاحیتها گفت: در بررسی صلاحیتها ممکن است دوخطا صورت گیرد. یکی جلوگیری از حضور فرد صالح و دیگر حضور فردناصالح در انتخابات است. که در این خصوص نباید مردم احساس کنند این خطاها عامدانه بوده است.
وی بیان داشت: باید فرض را بر این گذاشت که ضعف اطلاعات ممکن است منجر به ایجاد خطا شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تعامل هیئت نظارت استان را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: مطمئنا هیئت نظارت استان، انتخابات رقابتی با حضور جریانهای مختلف سیاسی را بهتر و مفیدتر از انتخابات قومی و قبیله ای می دانند.
خادمی با بیان اینکه اعتراض ها باید از مجرای قانونی پیگیری شود گفت: طی روزهای آتی جلساتی با رئیس جمهور و رهبر انقلاب برگزار می شود و مسایل در آنجا بازگو می شود که امیدواریم اوضاع و شرایط رقابت در انتخابات بهبود یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار