مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 140 نفر از بانوان و آقایان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در تیم‌های مختلف ملی حضور دارند که این باعث افتخار جامعه ورزشی استان است.
کد خبر: ۱۶۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴ 10 January 2016
جهانبخش ایزدپور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به استعدادهای ناب ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان ظرفیت قابل توجهی از لحاظ استعدادهای ورزشی در بیشتر رشته‌ها را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که این استان ورزشکاران شاخص و مطرحی در سطح کشور دارد، گفت: بیش از 30 هزار نفر در 46 رشته ورزشی مختلف در سراسر استان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به این که 13 هزار نفر از این تعداد بانوان هستند، یادآور شد: زنان استان همیشه و در بیشتر زمینه‌ها اعم از علمی و ورزشی نخبه بوده و این استعداد و توانمندی درخشان زنان ما را نشان می‌دهد.

این مسئول ضمن تقدیر از بانوان و آقایان ورزشکار استان تصریح کرد: حدود 140 نفر از بانوان و آقایان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در تیم‌های مختلف ملی حضور دارند که این باعث افتخار جامعه ورزشی استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های ورزشی در حال ساخت استان اشاره و گفت: در حال حاضر 104 پروژه ورزشی در سراسر استان در دست ساخت است.

ایزدپور با عنوان این که بیش از 7 میلیارد و 245 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: تاکنون 70 درصد این اعتبار جذب شده است.

وی در ادامه با بیان این که در دهه فجر امسال تعدادی از پروژه‌های ورزشی استان به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: اکنون از نظر سرانه فضای ورزشی استان ما یکی از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های این اداره‌ کل در دهه فجر اشاره کرد و گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی به همین مناسبت در استان اجرا خواهد شد و مسابقات ورزشی در سراسر استان به همین مناسبت برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار