با نزدیک شدن به سومین روز ازتحسن کارکنان شهرداری سی سخت،شهر توریستی سی سخت در حال تبدیل شدن به یک زباله دان است.
کد خبر: ۱۳۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹ 01 December 2015
با نزدیک شدن به سومین روز ازتحسن کارکنان شهرداری سی سخت،شهر توریستی سی سخت در حال تبدیل شدن به یک زباله دان است.
به گزارش سفیر دنا اعتصاب کارکنان شهرداری سی سخت به علت عدم پرداخت حقوق و معوقات چندین ماهه موجب شده تا زباله های منازل طی دو سه روز گذشته جمع آوری نشود و شهر سی سخت چهره ای متفاوت به خود بگیرد.
پاره شدن کیسه های زباله توسط گربه و سگ های ولگرد موجب ایجاد بوی مشمئز کننده ای در کوچه پس کوچه های شهر شده و رفت و آمد مردم را با اخلال مواجه کرده است.
در این بین نظافت معابر و خیابانهای سطح شهر که یکی دیگر از وظایف نیروهای خدماتی شهرداری به حساب می آید به کما رفته و عملا هیچ فعالیت خدماتی و نظافتی در شهر صورت نمیگیرد.
مینی بوس شهرداری هم که وظیفه ایاب و ذهاب دانش آموزان پیش دبستانی را برعهده دارد عملا دست از کار کشیده و علی رغم تعهدات پیشین این واحد با اولیا و مراکز تحصیلی طی چند روز اخیر به وظایف خود عمل نکرده و والدین دانش آموزان را سرگردان کرده است.
شنیده شده مردم شهر سی سخت نیز در اعتراض به انباشت زباله در کوچه پس کوچه های شهر با مراجعه به فرمانداری و شهرداری سی سخت خواستار تعیین تکلیف و رسیدگی به این وضعیت شده اند.
آخرین خبرها از تحصن کارکنان شهرداری، درخواست این افراد برای تعیین تکلیف حقوق معوق چندین ماهه دارد و این افراد حاضر نیستند با شرایط پیش آمده به کار خود ادامه دهند.
به گفته یکی از کارگران شهرداری این شرایط مربوط به بیش از دو سال پیش تا کنون است و بخشی از مطالبات به آن زمان برمیگردد .
این شخص که حاضر نبود نامی از وی برده شود عنوان داشت :از بیش از دو سال گذشته تا کنون بارها حقوق کارکنان شهرداری به تعویق افتاده و ما تنها با امید به روزهای بهتر به کار خود ادامه داده ایم و در حال حاضر تحصن تنها راه فریاد ماست .
به نظر میرسد با ادامه این روند بخش عمده ای از مدیریت شهر سی سخت که بر عهده شهرداری می باشد با اختلال بی سابقه ای مواجه می شود که جمع کردن آن نیاز به زمان و هزینه هایی باشد.
این که مسایل مربوط به شهرداری سی سخت به دولت مربوط می شود یا خیر و اینکه شخص فرماندار و استاندار تا کنون برای حل این مشکلات چاره ای اندیشیده و اقدام عملی صورت داده اند سوالاتی است که هم ذهن کارکنان شهرداری و هم مردم را به خود مشغول کرده و در انتظار تدبیری از دولت تدبیر و امید هستند،شاید هم قرار باشد کارکنان شهرداری در برزخ خصولتی بودن شهرداری ها بمانند و تاوان پس دهند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار