اعلام شد
امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه‌ای، اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قرارداد کار معین را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 15 November 2015

تابناک کهگیلویه وبویراحمد،امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه‌ای، اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قرارداد کار معین را اعلام کرد.
متن این اطلاعیه:
به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون مورخه 94/7/23 سازمان جهاد کشاورزی (قرارداد کار معین یکساله) می‌رساند اسامی قبول شدگان که بالاترین نمره را در آزمون کتبی کسب نموده‌اند به شرح ذیل (فایل پیوست) براساس رشته انتخابی و محل خدمت انتخاب شده اعلام می‌گردد.
کلیه قبول شدگان افراد برگزیده مهلت دارند از تاریخ 94/8/23 لغایت 94/8/29 همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 14 عصر به جز روزهای تعطیل جهت تشکیل پرونده با در دست داشتن مدارک ذیل به سازمان جهاد کشاورزی، مديريت امور اداری مراجعه نمایید در صورت عدم مراجعه به موقع انصراف تلقی می‌گردد و افراد ذخیره جایگزین می‌گردند.
مدارک مورد نیاز:
1-تصویر برابر با اصل تمام صفحات شناسنامه برابر با اصل شده خود و افراد تحت تکفل
2-تصویر کارت ملی
3- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برادران
4- جهار قطعه عکس سه در چهار پشت نویسی شده
5- تصویر مدرک تحصیلی
همچنین به اطلاع شرکت کنندگان در این آزمون می‌رساند که نمرات داوطلبین، بر اساس رشته و محل خدمت انتخاب شده، درج گردیده و چنانچه اعتراضی نسبت به نمره اعلام شده وجود داشته باشد، می‌توانند ظرف مدت یک هفته، به مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان، مراجعه و اعتراض خود را کتباً تحویل دهند.
ضمناً تنها مرجع رسمی اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان و اعلام نمرات، سایت سازمان جهاد کشاورزی به آدرس www.jkkb.ir است.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کلیک کنید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار