تابناک کهگیلویه وبویراحمد
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کوتاهی و امتناع مدیران از در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم برای اجرای انتخابات حتی اگر لازم باشد با بازداشت همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 10 November 2015
جلسه هماهنگی و توجیهی بخشداران و فرمانداران استان کهگیلویه وبویراحمد امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد. در این جلسه فتاح محمدی که بعد از ظهر  در جلسه حاضر شد،مهمترین شخصیت حاضر در جلسه بود که به ایراد سخنانی پرداخت.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،فتاح محمدی عصر امروز در همایش فرمانداران و بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد که در دهدشت برگزار شده بود همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه انتخابات را ضروری خواند.
تهیه شناسنامه برای شعب اخذ رای
محمدی تهیه شناسنامه برای هر شعبه اخذ رای در جهت شناسایی نیازمندی‌ها و آسیب شناسی انتخابات گذشته را لازم خواند و با بیان این‌که باید به تناسب حساسیت شعبه نیروی انسانی،تجهیزات و امکانات تامین شود افزود: هر شهرستان ظرفیت خود را در راستای تامین نیازمندی‌ها و بر اساس شناسنامه شعب احصا کند.

بازداشت مدیرانی که همکاری نکنند

وی انتخابات را یک آزمون بزرگ در سطح ملی و بین المللی دانست و با اشاره به حساسیت این آزمون تصریح کرد: با توجه به نخستین تجربه انتخاباتی دولت تدبیر و امید باید برای تحقق شعار و برنامه‌های این دولت با ایجاد تسلط و توانمندی در بدنه اجرایی انتخابات همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کوتاهی و امتناع مدیران از در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم برای اجرای انتخابات حتی اگر لازم باشد با بازداشت همراه خواهد بود.

برگزاری جلسات با معتمدین و دبیران احزاب
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکیل جلسات مختلف شهرستانی و استانی برای آمادگی کامل را از جمله برنامه‌های هماهنگی برگزاری انتخابات در استان برشمرد و گفت: جلساتی با دبیران احزاب، معتمدین و افراد با نفوذ،احزاب و تشکل‌های سیاسی و دانشجویی به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

تعداد شعب اخذ رای

وی تعداد شعب اخذ رای در سطح استان را 850 مورد دانست و با بیان این‌که ممکن است تا زمان برگزاری انتخابات تغییراتی در تعداد شعب ایجاد شود تصریح کرد: 55 درصد شعب ثابت و مابقی سیار هستند.

پرداخت حق الزحمه انتخابات قبل

محمدی از تسویه مطالبات عوامل اجرایی انتخابات گذشته تا قبل از برگزاری انتخابات خبر داد و تصریح کرد: 63 درصد حق الزحمه عوامل اجرایی و نیروهای برگزاری انتخابات پرداخت شده و 37 درصد مابقی تا قبل از اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

رعایت نکات امنیتی

معاون سیاسی استاندار از از بخشداران و فرمانداران و همچنین مسئولان انتخابات خواست به مسائل امنیتی توجه کرده و مواظب تخلیه ی تلفنی و جاسوسی باشند و تا مطمئن نشده اند اطلاعات به کسی ندهند.

وی همچنین از مجریان انتخابات خواست به شدت مواظب شناسنامه های المثنی باشند و آنها را به خوبی کنترل کنند.

تشکر از اصحاب رسانه

فتاح محمدی در پایان از اصحاب رسانه تشکر کرد و گفت:اصحاب رسانه یاران همیشگی ما هستند و انشاالله با حضور حداکثری انتخاباتی سالم و پرشور بگزار کنیم.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
شعار ندهید لطفا
مدیران دارن تو جلساتشون شرکت می کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار