مدیر موسسه قرآنی ترنم وحی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو بوده و زنان و دختران ایرانی باید این شخصیت بزرگ را در همه زمینه‌های زندگی سرمشق خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 20 October 2015
کشواد جمالفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: همایش بزرگ عفاف و حجاب با شعار «احیاء یادگار مادرم زهرا(س)» در یاسوج برگزار می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیر موسسه قرآنی ترنم وحی در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو بوده و زنان و دختران ایرانی باید این شخصیت بزرگ را در همه زمینه‌های زندگی سرمشق خود قرار دهند.
وی بیان داشت: پوشیده بودن زن در جامعه نه تنها بنیان خانواده را محکم می‌کند بلکه ارزش او را نیز حفظ و از ابتذال زن جلوگیری می‌کند.
مدیر کانون فرهنگی ترنم وحی یاسوج تبیین مبانی حرکت فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب و برگزاری کارگروه هم‌اندیشی راه‌های مؤثر گسترش حجاب و حیا با تشکیل جبهه فرهنگی واحد را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
جمالفرد تصریح کرد: این همایش به همت موسسه قرآنی ترنم وحی، هیئت مذهبی سفیران نجابت، کانون فرهنگی و هنری ترنم وحی، حوزه علمیه خواهران یاسوج، بسیج خواهران، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مسئول کانون فرهنگی و هنری ترنم وحی با بیان اینکه این همایش در حوزه علمیه خواهران یاسوج برگزار می‌شود، یادآور شد: فرماندهان بسیج خواهران، مسئولان هیئت‌های مذهبی، طلاب فارغ‌التحصیل حوزه، فعالان فرهنگی حوزه عفاف و حجاب و کانون‌های فرهنگی در این همایش حضور دارند.
گفتنی است این همایش بزرگ روز چهارشنبه 29 مهرماه جاری برگزار می‌شود.
  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کشواد جمالفرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
حیا یادگار مادرم زهرا سلام الله علیها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار