به همین منظور از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد134 طرح کارانگیزی و توان افزایی در شهرستان کهگیلویه برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است
کد خبر: ۱۱۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 14 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اجرای 134طرح اشتغال زایی کارانگیزی و توان افزایی جهت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان امراله فروزنده گفت: توانمند سازی و اشتغال خانواده های تحت حمایت از رئوس برنامه کاری کمیته امداد شهرستان کهگیلویه است که این مهم با اجرای طرحهای خودکفایی در سرفصلهای کشاورزی – دامپروری صنفی صنعتی و خدمات در حال اجرا می باشد.

فروزنده افزود: به همین منظور از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد134 طرح کارانگیزی و توان افزایی در شهرستان کهگیلویه برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر 9میلیارد و 670میلیون ریال در این راستا هزینه شده، تصریح کرد:سیاست کلی این نهاد به سمت اشتغال و خود اتکایی خانواده ها تغییر یافته و این نهاد از تمام ظرفیت های موجود جهت استقلال خانواده های تحت حمایت استفاده خواهد کرد.

مدیر شهرستان کهگیلویه با اشاره به این موضوع که زیر ساخت استقلال وخودکفایی خانواده ها در خصوص اشتغال، داشتن حرفه لازم جهت ایجاد شغل است، گفت: در همین راستا این نهاد از ابتدای سال جاری برنامه ریزی لازم جهت برگزاری دوره های آموزش در رشته های انواع خیاطی – کامپیوتر-کمک بهیاری –پرورش دام و زنبور و.... را نموده و با شرکت مددجویان در این کلاسها باعث خواهد شد که بستر مناسبی جهت اشتغال مددجویان فراهم گردد.

فروزنده ابراز امیداوری کرد: با نظارت به موقع کارشناسان و اجرای دقیق طرحها، بخش عظیمی از اقتصاد شهرستان شکوفا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار