مدرسه ابتدایی این روستا که گویا چند سالی از ساختش می گذرد با کمبود هایی همچون نبود میز و صندلی رو به روست و از حداقل امکانات بی بهره است و این مدرسه عملا بلااستفاده مانده است
کد خبر: ۱۰۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰ 11 October 2015
دانش آموزان مدرسه ابتدایی روستای گورگنجو از توابع شهرستان دنا این روزها حال متفاوتی با دیگر دانش آموزان کشور دارند و از" بوي ماه مدرسه "بی نصیب مانده اند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد به نقل از سفیر دنا، دانش آموزان مدرسه ابتدایی روستای گورگنجو در شهرستان دنا بعد از گذشت بیش از دو هفته از آغاز سال تحصیلی پا به مدرسه نگذاشته اند.
این روستا که بیش از 20 دانش آموز ابتدایی را در خود جای داده این روزها با مشکل مکان مناسب تحصیل دانش آموزان خود مواجه است.
دانش آموزان این روستا که باید ماه مهر را با شادابی و نشاط شروع میکردند و پا به کلاس درس میگذاشتند این روزها مسیر خانه تا مدرسه را به خانه تا مسجد روستا تغییر داده اند و در این مکان تحصیل می کنند.
مدرسه ابتدایی این روستا که گویا چند سالی از ساختش می گذرد با کمبود هایی همچون نبود میز و صندلی رو به روست و از حداقل امکانات بی بهره است و این مدرسه عملا بلااستفاده مانده است.
شکستگی شیشه های ،نبود میز و صندلی و برخی ضعف های دیگر که با صرف مبلغ ناچیزی قابل بهره برداری مجدد است دانش آموزان این مدرسه را به مسجد کشانیده و دانش آموزان و معلمان فراموش شده این مدرسه را در شرایط نامناسبی قرار داده است.
ایجاد نشاط در فضای آموزشی مدارس شهرستان دنا یکی از تاکیدات مدیر آموزش و پروش دنا در بدو ورود دانش آموزان به مدارس بود که گویا دانش آموزان این مدرسه از آن هم محرم مانده اند.
گورگنجو از روستاهای شهرستان دنا است.

تصاویر تکمیلی:









اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار