سرمربی نفت گچساران:
وی با اشاره به اینکه تیم هندبال نفت و گاز گچساران در دو بازی قبلی خود عملکرد بسیار خوبی داشته است، افزود: در دیدار قبلی مقابل پاس همدان بازی در کنترل تیم ما بود
کد خبر: ۱۰۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶ 27 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: انجام بازی‌های لیگ برتر هندبال به صورت فشرده کار تیم‌ها را سخت می‌کند.

مهران کیخایی در گفت‌وگوبا خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: تیم هندبال نفت و گاز گچساران شرایط بسیار خوبی دارد و روز به روز به وضعیت بهتری دست پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تیم هندبال نفت و گاز گچساران در دو بازی قبلی خود عملکرد بسیار خوبی داشته است، افزود: در دیدار قبلی مقابل پاس همدان بازی در کنترل تیم ما بود.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: در دیدار مقابل پاس همدان هم نیمه نخست و هم نیمه دوم بازی در اختیار تیم ما بود و با فشار بسیاری که روی تیم پاس آوردیم توانستیم با کمک خدا و تلاش بچه‌ها با اختلاف 11 گل به برتری دست یابیم.

کیخایی روند تیم هندبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ برتر را رو به رشد عنوان کرد و افزود: یکی از مشکلات ما انجام بازی‌ها به صورت فشرده است.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های لیگ برتر هندبال به صورت فشرده و هر 5 روز یکبار برگزار می‌شود، تصریح کرد: انجام بازی‌ها به صورت فشرده و هر 5 روز یکبار کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: البته همه تیم‌ها برای انجام بازی‌ها در هر 5 روز یکبار و به صورت فشرده مشکل دارند و متأسفانه این مشکل روی کیفیت بازی‌ها تأثیر می‌گذارد.

کیخایی ابراز کرد: تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا امسال نیز مانند سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر هندبال نتایج خوب و مناسبی را کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار