کد خبر: ۹۱۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 01 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ،گشت و بازدید مشترک دادستانی دنا و بهداشت محیط از نانوایی‌های شهر سی‌سخت انجام شد.

طی شکایت‌های مردمی و مشاهده عینی مأمورین بهداشت و دادستانی مبنی بر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از نانوایی‌های شهر سی‌سخت گشت و بازرسی مشترک دادستانی دنا و بهداشت محیط شهرستان دنا آغاز شد.

اکثر نانوایی‌ها علی رغم تذکرات قبلی از سوی شبکه بهداشت و درمان متاسفانه هنوز موارد بهداشتی را رعایت نکرده بودند وهمچنان با بی‌خیالی تمام اقدام به پخت نان و عرضه آن می‌کردند.

از جمله مشکلات اصلی که نانوایی‌ها رعایت نمی کردند حفظ فاصله گذاری اجتماعی، عدم استفاده از ماسک، نبود مواد ضدعفونی، ورود افراد متفرقه به داخل نانوایی‌ها، عدم نظافت نانوایی‌ها بود که باعث شده وضعیت نانوایی‌ها به این حد نامطلوب باشد..

رفیعی نماینده دادستان دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: متاسفانه در این شرایط سخت کرونایی  اغلب نانوایی‌ها در شهر سی سخت علی رغم تذکرات قبلی هنوز هم با بی خیالی تمام بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که این مهم در صورت مشاهده مجدد و عدم رعایت با متخلفین به خاطر به خطر انداختن سلامت جامعه برخورد کیفری  خواهد شد.

رفیعی گفت: دادستانی دنا در این مهم با کسی تعارف ندارد و هر کسی در هر صنفی بخواهد سلامت مردم را به خطر بیندازد و باعث شیوع بیماری و آلوده شدن همشهریان به ویروس کرونا شود برخورد کیفری خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ سوالی که باقی می ماند این است که چرا در این شرایط سخت که کرونا سایه مرگ بر سر مردم انداخته هنوز عده ای با بی خیالی تمام و اهمیت ندادن به بهداشت فردی و اجتماعی باعث شیوع بیش از حد ویروس کرونا می‌شوند و با سلامت مردم بازی می‌کنند.

اما در این بین برخورد قاطعی با آنها نمی شود وبه مراجع قانونی  معرفی نمی گردند تا درس عبرتی شود برای آنهایی که می خواهند با سلامت مردم بازی کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار