کد خبر: ۸۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 29 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد بخشدار مرکزی شهرستان دنا با اشاره به کم آبی در برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان دنا، گفت: مشکل کم آبی مردم این روستاها را به ستوه آورده است.

هجیر ایلخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سی‌سخت، اظهار داشت: در تابستان امسال برخی از بزرگترین روستاهای استان در شهرستان دنا شامل کریک، توت نده، امیر آباد و دارشاهی با مشکل کم آبی مواجه شده‌اند.

وی بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده باید یک منبع ذخیره آب در توت نده با حجم 500 متر مکعب احداث شود ولی به دلیل کمبود اعتبار نوز اجرایی نشده است و البته شبکه داخلی و انتقال نیز نیازمند اصلاح و بازسازی است.

ایلخانی با اشاره به اینکه آب روستاهای کریک و دارشاهی از کوه گل دنا تامین می‌شود، ابراز کرد: این آب جوابگوی مردم این روستاها نیست و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

بخشدار مرکزی شهرستان دنا از جشن گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار بخش مرکزی شهرستان دنا تا پایاین امسال خبر داد و افزود: 26 روستای بالای 20 خانوار و 100 نفر جمعیت در این بخش وجود دارد که تاکنون 23 مورد گازرسانی شده و سه روستای تنگ پوتک، پی‌آبزار و خمینی آباد نیز تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

ایلخانی با تاکید بر اینکه در زمینه راه روستایی در بخش مرکزی شهرستان دنا مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: بالای 90 درصد راه‌های روستایی شبخش مرکزی شهرستان دنا آسفالت است و برخی مشکلات موجود در این حوزه مربوط به فرسودگی و کنده‌کاری سایر دستگاه‌های خدمات رسان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار