کد خبر: ۸۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵ 28 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد گویا در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جهاد کشاورزی برگزار شده است رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ، اقدام به خواندن شعر کرده است.سایت کبنا نیوز با انتقاد از این مسئول وی را متهم به عدم توجه به وضعیت جلسه وهمچنین وضعیت بیکاری در حوزه ی فارغ تحصیلان کشاورزی استان کرده است.

 وزیر جهاد کشاورزی که به نمایندگی از هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود در نشست شورای اداری استان نیز حاضر شد. در این جلسه برخی از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی پیرامون موضوعات مختلف بویژه کشاورزی صحبت کردند و در این بین عباس صلاحی اردکانی رئیس تحقیقات کشاورزی استان از وزیر اجازه خواست تا شعر بخواند.

به گزارش کبنا، این مدیر به جای ارائه پیشنهادات تحقیقاتی در حوزه کشاورزی برای برون رفت این حوزه از مشکلات خود، شعر می‌خواند.

رئیس تحقیقات جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد که گویا کشاورزی و جلسه شورای اداری را با شب شعر اشتباه گرفته بود، در یک نشست رسمی به جای تصمیم‌گیری و ارائه پیشنهاد برای رفع مشکلات بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال برای بیش از ۳ هزار فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی این استان شعر می خواند.

این در حالی است که وی در اقدامی کشاورزانی را به کاشت زیتون تشویق می‌کند و بعد از ۵ سال متوجه می‌شوند که زیتون‌های کاشته شده تزئینی است نه ثمری.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار