کد خبر: ۷۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 17 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد  استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همگرایی در کشور و برگرداندن آرامش و امید به سطح جامعه و فعالان اقتصادی مهمترین دستارودهای نرم دولت یازدهم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین دستاورد دولت یازدهم را برگرداندن عقلانیت و تدبیر به حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی عنوان کرد و گفت: همگرایی در کشور و برگرداندن آرامش و امید به سطح جامعه و فعالان اقتصادی مهمترین دستاوردهای نرم دولت یازدهم است.

 دکتر موسی خادمی، به تلاشهای دولت از ابعاد مختلف اشاره کرد وگفت: بازگرداندن امید، عقلانیت، همگرایی و آرامش عمومی در دو سطح ملی و استانی به خوبی قابل مشاهده است.

خادمی دستاوردهای نرم دولت تدبیر وامید را موثرتر و کارآتر از دستاوردهای مختلف اقتصادی و سیاسی عنوان نمود و اظهار داشت: این دستاوردهای دولت در حالی است که کشور در دو سال گذشته با مشکلات مختلف اقتصادی برجامانده از گذشته و چالش های بیرونی روبرو بود.

فعالیت مجدد بخش بسیار مهمی از پروژه های عمرانی

خادمی گفت: در پایان دولت دهم بیشتر پروژه های عمرانی این استان راکد شده بود اما در دو سال گذشته فعالیت بخش بسیار مهم این پروژه ها از سر گرفته شده است.

وی افزود: بسیاری از صنایع تعطیل شده فعال هستند و برخی صنایع جدید در دست ساخت است.

وی اظهار کرد: به دلیل سوء مدیریت های گذشته، دولت از نظر مالی و منابع بانکی در جایگاه خوبی قرار ندارد و توان وام دهی بانک ها پایین آمده اما تلاش دولت برای تداوم پیشرفت همه جانبه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: بیشتر پروژه های راهسازی و چهاربانده کردن ورودی شهرهای مهم استان فعال است و بخش اعظم آنها در هفته دولت به بهره بردای می رسد.

خادمی گفت: پروژه های مختلفی برای تامین آب کشاورزی، آشامیدنی، و ایستگاه های پمپاژ آب در دست ساخت است.

وی افزود: دو سد بزرگ تنگ سرخ و چم شیر و تعدادی سد کوچک خاکی نیز در دست ساخت است که پیش از این متوقف شده بود.

خادمی اظهار کرد: در حوزه عمران شهری ، پروژه های عمرانی زیادی در شهرهای گچساران، یاسوج و دهدشت در زمینه ساخت پارک، معابر و فضای سبز در دست اجراست که با اتمام آنها چهره شهرهای استان دگرگون می شود.

خادمی اضافه کرد: در سال ۹۱ بیش از یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، سال ۹۲ بیش از یک هزار و ۹۷۰ میلیارد یال و سال ۹۳ بیش از دو هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی استان هزینه شد.

وی عنوان کرد: برای سال ۹۴ شش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی استان تصویب شده است.

خادمی با بیان اینکه بودجه تصویبی امسال استان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است گفت: این مساله نشان دهنده کارآمدی سیاست های عقلانی دولت و توجه به استان های کمتربرخوردار است.

سلام دنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار