کد خبر: ۷۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 11 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، از پرداخت بخش زیادی از مطالبات بازنشستگان سال 93 این سازمان خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گوهرگانی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: مبلغ چهار میلیارد و 300 میلیون تومان از مطالبات بازنشستگانی که در سال 93 حکم بازنشستگی گرفتند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرجمع مطالبات بازنشستگان این سازمان حدود هشت میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: بیش از نیمی از این مطالبات به حساب بازنشستگان واریز شده است.

پیگیر پرداخت مابقی مطالبات تا پایان سال هستیم

وی وعده داد: پیگیری جدی خواهیم کرد تا پایان سال جاری مابقی مطالبات بازنشستگان پرداخت شود.

گوهرگانی ادامه داد: این مطالبات شامل دامپزشکی و منابع طبیعی از ادارات تابعه جهاد کشاورزی نیز بوده است.

قدردانی از پیگیری‌های موثر مسئولان

وی با بیان اینکه اعتبارات مذکور از محل اعتبارات متمرکز دولت تأمین شده است، از پیگیری‌های خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس کمیسیون بودجه مجلس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزیر جهاد کشاورزی و آقای صالح قدردانی کرد.

گوهرگانی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت این مطالبات عذرخواهی کرد و یادآور شد: نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سایر مطالبات بازنشستگان تا پایان 94 به حساب آن‌ها واریز شود.

استخدام 120 مهندس ناظر با بازنشسته شدن این افراد

گفتنی است سال گذشته با بازنشسته شدن تعدادی از کارکنان جهاد، 120 مهندس ناظر تازه نفس در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد استخدام شده است که از این حیث تصمیم بر بازنشسته کردن این افراد قابل دفاع بود هر چند مطالبات آن‌ها با تأخیر پرداخت شد.

اکنون پرداخت این مطالبات رضایت بازنشستگان را در پی داشته است.

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار