علیرغم همه سنگ اندازیها ،موانع و کمبود اعتبارات در سایه تلاشهای پیگیرانه ی نماینده مردم اعتبارات خوبی در سال جاری برای بیمارستانهای لنده،چرام و لیکک تخصیص یافت که ان شاءالله در سرعت اجرای این پروژه ها موثر خواهد بود.
کد خبر: ۷۳۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ 29 April 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
توسعه سرانه ی بهداشت از اولویت های راهبردی هاشمی پور
کهگیلویه بزرگ به لحاظ گستردگی جغرافیایی و جمعیتی و به دلیل عدم توجه کافی به بخش بهداشت و درمان در ادوار گذشته از محرومیتی تاریخی رنج میبرد که برای خروج از این وضعیت میطلبید توجهی ویژه و خاص صورت گیرد،بر همین اساس مهندس هاشمی پور با درک این حقیقیت که بهداشت و درمان از مهمترین شاخصه های لازم برای توسعه ی هر منطقه ای  است توجه به این بخش را در اولویت های برنامه کاری خود قرار داد.
هر چند شرایط کشور در دوره ی کنونی بخاطر تحریمها و نوسانات نرخ ارز و به تبع آن افزایش نرخ کالاها و خدمات بسیار بغرنج و به جرات می توان گفت کشور  بدترین شرایط اقتصادی خود بعد از انقلاب را می گذراند ولی با تلاشهای مستمر و پیگیریهای دلسوزانه هاشمی پور بخش زیادی از نیازهای مراکز به تجهیزات مورد نیاز مرتفع کردید و  از وقت و هزینه ای که مردم برای انجام بعضی خدمات مجبور بودند به شهرستانها یا استانهای همجوار بروند کاسته شد.
علیرغم همه سنگ اندازیها ،موانع و کمبود اعتبارات در سایه تلاشهای پیگیرانه ی نماینده مردم اعتبارات خوبی در سال جاری برای بیمارستانهای لنده،چرام و لیکک تخصیص یافت که ان شاءالله در سرعت اجرای این پروژه ها موثر خواهد بود.
تهیه ی تحهیزات به روز و مورد نیاز برای بیمارستان دهدشت،درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت،،درمانگاه چرام و خرید چندین دستگاه آمبولانس مجهز برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه از دیگر عملکردهای مثبت و ماندگار هاشمی پور در حوزه بهداشت و درمان بود که تا حد زیادی  مشکلات این بخش حیاتی را بهبود بخشید.
صدور مجوز بیمارستان ۹۲ تختخوابی  در سفر وزیر اسبق بهداشت به کهگیلویه از دیگر عملکردهای خوب نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی میباشد که با اجرای آن توسط بخش خصوصی علاوه بر افزایش سرانه تخت های بیمارستانی کمک شایانی به بهبود شرایط موجود خواهد نمود.
به هر حال برای عبور از این وضعیت و رسیدن به نقطه ی مطلوب میطلبد تا دستگاههای اجرایی بویژه دانشگاه علوم پزشکی در  تعامل هر چه بیشتر با نماینده مردم  به حل مشکلات موجود کمک نمایند و ان شاءالله مردم قدردان و شریف کهگیلویه بزرگ از خدمات بهداشتی و درمانی در خور و شایسته ای برخوردار گردند.
امیر محبی فر ۹ اردیبهشت ۹۸
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سرفاریاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
جز وعده بی سرانجام چیزی ندیدیم.
سرآسیاب یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
درود برشما برادر محبی احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار