کد خبر: ۷۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 08 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد از میزبانی شهر یاسوج درمسابقات بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشوردر هفته اول شهریور خبرداد.

آیت‌الله ارجمند در جلسه شورای ورزش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سومین دوره مسابقات بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور با حضور بیش از 400 ورزشکار این رشته روزهای چهارم و پنجم شهریور در سالن سه هزار نفری شهید علی‌آباد شهر یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشکاران رشته بادی کلاسیک در پنج دسته قدی 168، 171، 175، 180 و 180+ با حریفان خود رقابت می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: ورزشکاران دسته قدی فیزیک در دسته‌های 172، 175-، 178-، 181 و 181+ به رقابت می‌پردازند.

این مسئول با بیان اینکه کسب میزبانی این مسابقات به دلیل نیاز به امکانات لازم به سختی به دست آمد افزود: مسابقات بادی کلاسیک و فیزیک فرصت‌ مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های استان خوابگاه‌ها و سویئت‌های خود را برای میزبانی هر چه بهتر این مسابقات در اختیار این هیئت قرار دهد.

ارجمند با بیان اینکه بیش از 60 میهمان ویژه در دو روز برگزاری این مسابقات در استان حضور خواهند داشت، گفت: مسئولان ارشد استان اعتبارات لازم برای برگزاری بهتر مسابقات را در اختیار ورزش استان قرار دهند تا شاهد برگزاری هر چه بهتر این مسابقات کشوری باشیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به نفرات برگزیده دسته‌های مختلف مدال و حکم قهرمانی اعطا می‌شود، ضمن اینکه تست دوپینگ از نفرات برگزیده هر دسته قدی توسط نماینده ستاد ملی مبارزه با دوپینگ صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار