کد خبر: ۷۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 08 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد دبیر هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمدعصر امروز در جلسه شورای ورزش کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه کشتی ایران در جهان اشاره کرد و گفت: ورزش کشتی از جایگاه جهانی در کشور ما برخوردار است و این ورزش از جمله ورزش‌های پر مدال در مسابقات جهانی و المپیک است.

علی سلیمانی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برای ورزش کشتی در استان وجود دارد، افزود: در سال‌های گذشته به دلیل توجه به این رشته، کشتی استان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار بود و حتی کشتی‌گیران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی چندین مدال رنگارنگ کسب کردند اما در سال‌های اخیر توجه به این رشته مغفول مانده است.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به این رشته شد و گفت: با توجه بیشتر به این ورزش می‌توانیم شاهد درخشش دوباره کشتی‌گیران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی باشیم.

این مسئول از برگزاری اردوی بستر سازی تیم ملی کشتی فرنگی در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و بیان کرد: این اردو برای اولین بار در تاریخ استان از 26 مرداد تا اوایل شهریور سال جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

سلیمانی به اشاره به اینکه حدود 75 کشتی گیر نونهال در این اردو حضور دارند، گفت: یک نفر از کشتی‌گیران تیم ملی از ورزشکاران استان است.

دبیر هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و همچنین اختصاص اعتبارات لازم برای برگزاری خوب و مناسب این اردو در استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار