کد خبر: ۶۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 18 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ضرغام خلقی‌پور عصر امروز در بازدید از پارک مهرورزی شهر یاسوج با اشاره به ازدحام جمعیت در پارک‌های این شهر در تعطیلات عید فطر بیان داشت: در تعطیلات عید فطر ازدحام جمعیت زیادی داشته‌ایم و در دو پارک ساحلی و اسکان از پنجشنبه شب تاکنون حضور 70 هزار نفر جمعیت مسافر به صورت دقیق گزارش شده است.
وی به تدارک شهرداری برای پذیرایی از مسافران و گردشگران اشاره کرد و افزود: از قبل سفر همه نیازها تدارک دیده شد و تنها مشکل در پارک‌ها (چون سرانه پارک‌ها برای جمعیت کمتری از گذشته تعریف شده بود) سرویس بهداشتی است، که از این حیث تعدادی سرویس بهداشتی کم داریم.
معاون شهردار یاسوج در خصوص نحوه مدیریت بر پارک‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مسافران گفت: پارک‌ها هر کدام مدیر و کارکنان جداگانه دارد و شهرداران نواحی و مسئولان و ناظران پای کار هستند و روزانه سه بار زباله بارگیری می‌شود و به موضوعات بهداشتی به دقت رسیدگی می‌کنیم.
وی به نحوه تعامل سایر دستگاه‌ها با شهرداری اشاره کرد و گفت: با همه دستگاه‌ها همکاری کرده‌ایم و البته برخی دستگاه‌ها همکاری نکرده‌اند، از جمله اینکه با توجه به مشکلات آب آشامیدنی تاکنون هیچ دستگاهی تانکرهای خود را برای استقرار در پارک‌ها به شهرداری نداده است.
خلقی‌پور در خصوص نظارت بر قیمت‌ها نیز گفت: در نظارت بر قیمت‌ها سعی بر کمک به سازمان‌های نظارتی است تا با کمک آن‌ها به مسافران اجحافی نشود.
وی در خصوص نحوه نظارت بر یخ‌فروشی‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی یخ با توجه به استقبال بیش از حد مسافران از یخ در این فصل بسیار گرم تصریح کرد: بر عملکرد یخ فروشی‌ها نظارت داریم و اجازه نمی‌دهیم که گران‌فروشی شود.
معاون شهردار یاسوج همچنین در ارتباط با نحوه نظارت بر کار همکاران خود در شهرداری برای تکریم مسافران و گردشگران و جلوگیری از هر گونه برخورد نامناسب با آن‌ها گفت: اگر کسی از کارکنان ما شاکی شود، برخورد می‌کنیم و در این خصوص تنبیهاتی داریم که برای نمونه جریمه نقدی در نظر می‌گیریم و در مرحله بالاتر حتی خلع از مسئولیت هم خواهیم داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار