لحظاتی پیش خودروی فرماندار سابق بهمئی در مسیر قلعه رئیسی به دهدشت دچار حادثه شد.
کد خبر: ۵۸۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ 30 March 2018

لحظاتی پیش خودروی فرماندار سابق بهمئی در مسیر قلعه رئیسی به دهدشت دچار حادثه شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این حادثه در مسیر قلعه رئیسی به دهدشت در نزدیکی روستای جاورده اتفاق افتاد که در این حادثه خودروی محمد ظاهر سیاوش با یک سمند به صورت رودرو تصادف نمود.
بنابر گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از محل حادثه ، خودروی پژو ۴۰۵ ساوش از سمت قلعه رئیسی به دهدشت در حال تردد بود که با یک خودروی سمند از روبرو برخورد می کند و دچار سانحه می شود.
در پی این حادثه نیروهای اورژانس به محل اعزام و مصدومان را به بیمارستان دهدشت منتقل نمودند . پیگیری های خبرنگار ما در خصوص وضعیت مصدومان از حاد نبودن حال عمومی سانحه دیدگان خبر دارد.
پس از وقوع حادثه ترافیک سنگینی در مسیر بوجود آمده بود که تردد در مسیر را برای ساعاتی کند و گاها متوقف نموده بود .
از نکات مهم و منفی این حادثه توقف رانندگان در محل حادثه و ایجاد ترافیک سنگین در مسیر تردد بود به گونه ای که برای ساعاتی تردد در هر دو جهت تقریبا مسدود شده بود اما خوشبختانه با حضور و اقدام مامورین پلیس وضعیت به حالت عادی برگشت و تردد از سر گرفته شد.
مسیر دهدشت به قلعه رئیسی این روزها با ترافیک سنگین خودرویی مواجه است اما کیفیت آسفالت آن به همراه دست اندازهای فراوان و پیچ های تند ، رانندگی در آن را به دقت و توجه فراوان راننده الزام می کند. ضمن اینکه بارها در این مسیر مشاهده می شود رانندگان برای فرار از برخورد با چاله های درون مسیر خط وسط جاده را بریده و به لاین دیگر می روند که یکی از احتمالات تصادف امروز بنابر گفته شاهدان همین موضوع بوده است . البته نظر پلیس راه در خصوص علت حادثه اعلام نشده است. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار