در دیدار عدل هاشمی و خادم مطرح شد:
مدیرعامل گاز استان : روند گازرسانی بسیار مطلوب و طبق زمانبندی پیش می‌رود و امیدواریم مشکلات و معارضات بگذارند هر چه سریع‌تر این مشکل مردم مناطق چاروسا و دیشموک را برطرف کنیم.
کد خبر: ۵۲۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 06 November 2017
مدیرعامل گازاستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می کنیم گاز در دهه فجر به حوزه چاروسا برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، ظهر امروز نشست عدل هاشمی با مدیرعامل گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف بررسی مشکلات گازرسانی به منطقه چاروسا برگزار شد.

مهندس عدل هاشمی در این دیدار عنوان کرد: با جدیت پیگیر موضوع گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک هستیم و امیدوارم طبق برنامه زمانبندی در دهه فجر سال جاری شاهد بهره‌برداری و رسیدن گاز در منطقه چاروسا باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: لازم است در جهت تحقق این برنامه و تسریع در روند کار یک اکیپ دیگر به پروژه اضافه شود و با هماهنگی سایر نهادهای اجرایی معارضات محلی رفع گردند.

وی افزود: سعی شود طبق زمان‌بندی تلاش شود و در جهت تسریع در روند گازرسانی به دو منطقه محروم چاروسا و دیشموک مشکلات آنها کمتر و افزایش توان کاری بیشتر شود.
 
 دهه فجر گاز به قلعه رئیسی می رسد

خادم ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: پروژه تاکنون 30 درصد پیشرفت کاری داشته و شرکت گاز استان تمام تلاش خود را در جهت به بهره‌برداری رسیدن گاز در حوزه چاروسا در دهه فجر امسال بکار می‌گیرد.

مدیرعامل گاز استان یادآور شد: روند گازرسانی بسیار مطلوب و طبق زمانبندی پیش می‌رود و امیدواریم مشکلات و معارضات بگذارند هر چه سریع‌تر این مشکل مردم مناطق چاروسا و دیشموک را برطرف کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار