در نشست شورای زکات بخش سرفاریاب بیان شد:
مسول زکات کمیته امدادچرام : کمیته امدادچرام در سال 95 ازطریق رابطین زکات در سطح شهرستان چرام چیزی بالغ بر250میلیون تومان زکات جمع اوری کردکه از این مبلغ حدود 30میلیون به بخش سرفاریاب اختصاص داشت .
کد خبر: ۴۴۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 13 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از سرفاریاب به جلسه ای به منظور جمع اوری زکات با حضور بخشدار سرفاریاب ،ائمه جماعت مساجد و مسول زکات کمیته امدادچرام در شهر سرفاریاب برگزارشد.
مسول زکات کمیته چرام گفت :دانشمندان اسلامی بخش معینی از داریی هایشان رابه فقرا ومستمندان وکارهای عام المنفعه می دادند.
کریمی افزود:کمیته امدادچرام در سال 95 ازطریق رابطین زکات در سطح شهرستان چرام چیزی بالغ بر250میلیون تومان زکات جمع اوری کردکه از این مبلغ حدود 30میلیون به بخش سرفاریاب اختصاص داشت .
کریمی عنوان کرد :در سال جدید تاکنون مبلغ 100میلیون جمع کرده ایم که امیدواریم تاپایان سال این مبلغ به 300میلیون تومان افزایش پیدا کندودرپایان هم از ائمه جمعه وجماعت وبخشدار محترم تقاضا مندیم که موضوع زکات راجدی تر پیگیری نمایند .
 
جمع آوری 250 میلیون تومان زکات در شهرستان چرام / 30 میلیون مربوط به سرفاریاب 

بخشدار سرفاریاب در جلسه ستاد زکات این بخش گفت :وظیفه همه ماها بعنوان مسلمان در قبال زکات بعنوان یک واحب دینی توجیه ، تببین و اطلاع رسانی به عموم‌مردم و نیز الزام خویشتن به پرداخت آن می باشد. وی گفت مردم بخش سرفاریاب از لحاظ رعایت مسایل شرعی و دینی همواره پیشگام و پیشرو بوده اند و در طول تاریخ از این حیث در استان جایگاه ویژه و ممتازی داشته و دارند و قطعا در بحث پرداخت زکات نیز این چنین خواهند بود .
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب از مسعولین محترم کمیته امداد و ستاد زکات شهرستان خواست تا با تشکیل زودهنگامتر جلسات ستاد و نیز جلسات آموزشی برای رابطین زکات ، دهیاران و شوراهای اسلامی و اعزام مبلغ به روستاها مسعله مهم زکات را بهتر و بیشتر برای مردم تبیین نمایند.
 
 جمع آوری 250 میلیون تومان زکات در شهرستان چرام / 30 میلیون مربوط به سرفاریاب

آتش سودا همچنین با اشاره به ضریب محرومیت ۸ و ۷ تعیین شده برای مستمری بگیران کمیته امداد در بخش سرفاریاب گفت همه مستمری بگیران کمیته امداد بخش سرفاریاب چه شهر نشین و چه روستا نشین دارای فقر مشابه بوده و از مسعولین کمیته امداد خواهان توجه جدی تر و بیشتر به این قشر جامعه گردید .
 
جمع آوری 250 میلیون تومان زکات در شهرستان چرام / 30 میلیون مربوط به سرفاریاب 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار